KristineS Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Her kommer et bilde jeg har tatt av lillesøstera mi Eirin og kaninen vår Rasmus. Var egentlig bare et spontant bilde tatt i sommer. Men etter en nærmere kikk og litt etterbehandling ble jeg selv ganske fornøyd. Hva syns andre? Endret 26. oktober 2008 av Cinque Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg synes det var et fint bilde, men rammen ble litt forstyrrende. Lenke til kommentar
magnusgl Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Synes bildet er flott, men rammen ødelegger bildet totalt. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Third that, fjern den rammen med en gang! Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) I utgangspunktet et fint bilde med flotte farger og skarphet som sitter der den skal. Jeg tror rammen kunne ha fungert, men slik den er nå ødelegger den mer enn den hjelper bildet. Den deler håret hennes, og det synes jeg ikke blir noe særlig. Det er også noe med arma og rammen jeg ikke liker helt. Er det mulig å få se en utgave av bildet uten ramme? Endret 27. oktober 2008 av Karl-Peder Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Dersom jeg kjenner deg rett, så har du ikke lagra psp-fila og derfor tar det vel litt tid før vi får se en versjon uten ramme ;P Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Hadde faktisk lagra pspfila på det bildet her;) Så her kommer en versjon uten ramme:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Har ikke helt lagt merke til det før, men nå som folk sier det, så ble det mye bedre uten ramma (y) Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Se der, ja! Mye bedre. Det er mulig der er noe her hos meg som gjør at det vises ekstra godt, men det ser ut som hun har en blåflekk eller noe på håndleddet sitt. Ikke at det gjør så mye, men jeg ble litt opphengt i det på et vis. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 La merke til den flekken selv jeg og etter at jeg hadde fjernet rammen. Er nok bare en skygge på håndleddet som kanskje fikk en litt rar farge etter etterbehandlinga. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Det gjorde underverker å fjerne den rammen; det er det ikke tvil om. Et helt greit bilde, men det blir kanskje litt vel mye lys der solen treffer toppen av hodet? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Er enig selv og i at det ble litt lyst på toppen av hodet, men med tanke på at det bare var et spontant portrett uten planlegging eller noe sier jeg meg fornøyd selv;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå