callahan Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 hei har et lite dilemma her, har kokt valget mitt ned til 2 telefoner Nokia e51 og Nokia 5610. Men hvilken bør jeg velge. 5610 har jo en musikkspesialist med godt kamera og suverent batteri. Mens e51 har mye funksjoner wifi, etc.. så, bare å legge inn hva dere ville valgt gjerne en liten begrunnelse og hehe Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Når du ser på E51 vs 5610, så er det ganske greit. Som du sier, E51 vinner på kommunikasjon og smartfunksjoner, 5610 har bedre batteri og kamera. Men hvis du skal ha en Nokia i den prisklassen, så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke går for N78. Den er like bra eller bedre enn både E51 og 5610 på nesten alle punkter. + Større skjerm + HSDPA (super-3G), som E51. + Wifi + 3,5 mm jack. Som musikktelefon er dette en stor fordel, du slipper overgang for å bruke vanlig headset. - Like bra batteritid som E51, men dette er jo dårligere enn 5610. Hviletid er likt for alle tre (eller, marginalt bedre for N78). + FM-sender + GPS + Like bra kamera som 5610. - N78 mangler RDS-radio. Det gjør E51 óg, mens 5610 har dette. Hvis jeg måtte velge mellom E51 og 5610, så ville jeg ha blitt "tvunget" til E51, ettersom jeg bruker wlan veldig aktivt. Hvis multimediafunksjoner er viktig for deg, så er 5610 er bedre valg. Men jeg hadde strengt tatt ikke valgt noen av dem, i hovedsak på grunn av mangel på 3,5 mm jack. Med en N78 til samme pris, og økt funksjonalitet på mange punkter, så hadde jeg utvilsomt valgt den. Sammenligning av de tre: http://tinyurl.com/6rnp7l Endret 27. oktober 2008 av Peppep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå