TCi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Fikk tak i Disaster på fredag og har nå rundet det. Faktisk et ganske underholdende spill. Er det virkelig ingen andre her som har plukket opp dette spillet? Verdt å eie spør du meg. Nesten som å styre en klisjefylt B-film. Men en meget god og engasjerende B-film. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg tenkte å kjøpe det på platekompaniet i Trondheim i går, men de hadde det ikke Hvordan er vanskelighetsgraden i spillet? Kan en velge vanskelighetsgrad? Av de videoene jeg har sett så det til tider litt for enkelt ut, men det kan godt ha vært tidlig i spillet for alt jeg vet. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Synes Nintendo-forumet generelt er usedvanlig dødt sammenlignet med Microsoft- og Sony-forumet. On-topic, så synes jeg spillet virker litt interessant, men venter på noen anmeldelser fra seriøse sider. Står mellom dette og Mirror's Edge som neste spill på handlelisten. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg tenkte å kjøpe det på platekompaniet i Trondheim i går, men de hadde det ikke Hvordan er vanskelighetsgraden i spillet? Kan en velge vanskelighetsgrad? Av de videoene jeg har sett så det til tider litt for enkelt ut, men det kan godt ha vært tidlig i spillet for alt jeg vet. Jeg har lagt merke til at hverken Elkjøp og Expert har bestilt dette i det hele tatt. Ikke en gang registert det i sin database. Snakk om fadese. Du kan velge normal og hard. Normal er vanskelig nok, spesielt på noen av de siste banene. Generelt er ikke spillet vanskelig. Men det klarer å underholde tross det. Bedre det enn å være irriterende vanskelig, som forsåvidt noen av de siste banen kan være. Synes Nintendo-forumet generelt er usedvanlig dødt sammenlignet med Microsoft- og Sony-forumet. Kanskje fordi de har et eget norsk forum? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er ikke forumet på nintendo.no lagt ned da? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Jo, men et nytt forum er opprettet. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Også har vi wii-fan.net Lenke til kommentar
Puss_in_boots Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Elkjøp (og flere andre) er generelt veldig dårlige til å ta inn tredjepartsspill til Wii. Virker som det eksisterer en overordnet tanke om at slikt ikke selger på konsollen. Catch-22 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er det virkelig ingen andre her som har plukket opp dette spillet? WA~AA~Y ahead of you:P kjøpte det noen uker etter det kom ut:P Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Elkjøp (og flere andre) er generelt veldig dårlige til å ta inn tredjepartsspill til Wii. Virker som det eksisterer en overordnet tanke om at slikt ikke selger på konsollen. Catch-22 Dette er et førstepartsspill. Monolith Soft eies av Nintendo. Ble kjøpt opp for et par år siden. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hørtes jo ikke så bra ut med tanke på anmeldelsen her i gamer heller da. Litt kjipt da jeg husker det så ganske lovendes ut på den første traileren som de viste på E3 eller noe slik en gang før Wii var lansert. Mistet interressen grunnet historie delen av spillet, da jeg mer hadde håpet på litt mer sandkasse aktig spill. Lenke til kommentar
Puss_in_boots Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Elkjøp (og flere andre) er generelt veldig dårlige til å ta inn tredjepartsspill til Wii. Virker som det eksisterer en overordnet tanke om at slikt ikke selger på konsollen. Catch-22 Dette er et førstepartsspill. Monolith Soft eies av Nintendo. Ble kjøpt opp for et par år siden. Nei, Disaster er faktisk et andrepartsspill. Greit nok; Nintendo eier aksjemajoriteten, men Monolith Soft er et eksternt selskap (i motsetning til f.eks Intelligent Systems). Men selvfølgelig; tredjepart er jo totalbom, og dette visste jeg jo Påstanden om at Elkjøp (og flere andre) generelt er dårlige til å ta inn tredjepartsspill til Wii står jeg derimot fortsatt ved, og kan vel kanskje nå også legge til andrepartsspill Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Ja, stemmer. Andreparts er korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå