Gå til innhold

Filmer med "buldre"-faktor og eksplosive scener

Ari Gold

Anbefalte innlegg

Sliter med å finne filmer som har den "buldre"-faktoren i heftig scener med masse lyd og eksplosive effekter. Filmer som passer perfekt hvis du har et duganes anlegg!

Kom gjerne med forslag og tips til filmer dere mener passer bra under denne sjangeren thumbup.gif

Lager en liste over filmer etter hvert dere foreslår dem slik at det er lettere å finne fram.

Liste

War of the Worlds
Independence Day
Transformers
U-571
Pearl Harbor
King Kong
Das Boot
Armageddon
Twister
Heat
Die Hard 4.0
300
Forrest Gump
Gladiator
The Incredible Hulk
Master and Commander
Rambo
Star Wars
Taken

Endret av Ari Gold
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nyinnspillingen av War of the Worlds også kanskje? Litt lenge siden jeg så den, så jeg husker ikke helt hvor stor buldrefaktoren var.

EDIT: Michael Bay er jo ekspert på dette. Transformers er jo allerede nevnt, og resten av filmene hans er vel også verdt en titt hvis du er ute etter eksplosjoner og støy.

Endret av Infenso
Lenke til kommentar

Das Boot er knall på ett godt anlegg!

En annen film som virkelig gjør seg, er Saving Private Ryan. Spesielt DTS sporet som er på noen utgaver er utrolig bra. Jeg har ett ett anlegg som spiller DTS veldig bra, og SPR med DTS sporet er bare konge!

Ett par andre filmer jeg kommer på i farten;

-Twister

-Armageddon

Men det er veldig mange andre filmer som har bra lydmiks, selv om det ikke er buldring og eksplosjoner... ;) (som like gjerne kan være showoff på ett surroundanlegg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...