Ari Gold Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Sliter med å finne filmer som har den "buldre"-faktoren i heftig scener med masse lyd og eksplosive effekter. Filmer som passer perfekt hvis du har et duganes anlegg!Kom gjerne med forslag og tips til filmer dere mener passer bra under denne sjangeren Lager en liste over filmer etter hvert dere foreslår dem slik at det er lettere å finne fram.ListeWar of the WorldsIndependence DayTransformersU-571Pearl HarborKing KongDas BootArmageddonTwisterHeatDie Hard 4.0300Forrest GumpGladiatorThe Incredible HulkMaster and CommanderRamboStar WarsTaken Endret 2. august 2015 av Ari Gold Lenke til kommentar
dico Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Matrix er jo alltid en slager:) Så nylig en ganske ny film som heter Taken, det var en av de beste filmene jeg har sett så langt:) Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Jeg har ikke sett den enda, men tenkte likevel Transformers med en gang jeg leste trådtittelen. Endret 26. oktober 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har ikke sett den enda, men tenkte likevel Transformers med en gang jeg leste trådtittelen. Sant nok! Denne glemte jeg på lista.. Perfekt eksempel på en "buldre" film Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Lenge siden jeg har sett den nå, men mener å huske det var svært så heftig i U-571 når dypvannsbombene begynner å eksplodere rundt ubåten. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Nyinnspillingen av War of the Worlds også kanskje? Litt lenge siden jeg så den, så jeg husker ikke helt hvor stor buldrefaktoren var. EDIT: Michael Bay er jo ekspert på dette. Transformers er jo allerede nevnt, og resten av filmene hans er vel også verdt en titt hvis du er ute etter eksplosjoner og støy. Endret 26. oktober 2008 av Infenso Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Har hørt at Das Boot skal være sinnsyk med god anlegg. Med tanke på at lyd har en stor rolle i filmen. Endret 27. oktober 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Das Boot er knall på ett godt anlegg! En annen film som virkelig gjør seg, er Saving Private Ryan. Spesielt DTS sporet som er på noen utgaver er utrolig bra. Jeg har ett ett anlegg som spiller DTS veldig bra, og SPR med DTS sporet er bare konge! Ett par andre filmer jeg kommer på i farten; -Twister -Armageddon Men det er veldig mange andre filmer som har bra lydmiks, selv om det ikke er buldring og eksplosjoner... (som like gjerne kan være showoff på ett surroundanlegg) Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Men det er veldig mange andre filmer som har bra lydmiks, selv om det ikke er buldring og eksplosjoner... (som like gjerne kan være showoff på ett surroundanlegg) Kjør på Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Bare en kjapp oppramsing off the top of my head; -Titanic -Alle LotR filmene -Fifth Element -Eragon -I Am Legend -The Day After Tomorrow -Heat -Forrest Gump -Higher Learning -Gladiator Osv, osv... dette er bare filmer jeg kommer på i farten, og listen tar ikke hensyn til om filmene er "bra" eller ei... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Om man först skal se film med anlegget paa maks bör den jaggu meg være god, vil ikke at hele nabolaget skal höre meg se Paris Hilton's siste mesterverk. Lenke til kommentar
elhacko Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 300 skall være en film med buldre faktor. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Synes Die Hard 4 buldret relativ bra i wofferen... Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Støtter Heat. Fantastisk lyd! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Heat inneholder en av tidenes beste skyte sekvenser Kjempe film! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Så the Incredible Hulk i går, og der var det rimelig bra "buldre" faktor. Også Cloverfield kan anbefales. Lenke til kommentar
arildoaim Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 alle Michael Bay filmer! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Master and Commander har meget bra lyd, også når det kommer til bass Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Fortsett å poste filmer dere syntes passer inn her Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Rambo-filmene, spesielt sluttscenen i Rambo IV, burde fungere temmelig bra. Nå har jeg ikke sett disse filmene med et skikkelig anlegg, men jeg vil tro de duger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå