Quiz-mannen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Kom videre til tredje siste runde i en Quiz-bilde konkurranse, som jeg har spurt om hjelp her tidligere om og fått en del hjelp da Men trenger hjelp nå også, selv om jeg har klart en god del selv, så er det tre bilder jeg sliter med... Hvilken by er dette? Hvem er dette? (Fotballspiller??) Hvilken plante er dette? Takker alle som kan bidra med den minste ting som kan hjelpe meg å finne ut hva/hvem/hvor disse bildene er Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Blomsten er ihvertfall en lupin. Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Fotballspilleren er Ferenc Puskás. Lenke til kommentar
Quiz-mannen Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Takker dere begge for god hjelp. Har enda fram til torsdag kl 20.00 på å levere svarene, så håper noen vet hvilken by det er på bilde i første innlegg, for jeg har googlet et par timer i dag, men finner det ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå