oblivian Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Heisann, Kjøpte meg IL-2 FB her om dagen og ble sinnsykt hekta på flight-sims igjen, (etter noen års fravær). Joysticken jeg har nå stinker, gammel dritt uten view-hat engang... Uansett, jeg lurte på å kjøpe meg en SideWinder Force Feedback 2. Er det noen som kjenner til den? Er den bra? Koster rundt 800,- spenn. Eller er det andre bedre JS's på markedet? (Ikke HOTAS, koster rundt 2.500,-) http://www.microsoft.com/hardware/sidewinder/FFB2.asp Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Den MS force feedback 2 joysticken er veldig bra den. Utrolig hvor kraftig de motorene i den egentlig er. Merker det godt i flyspill. Er skikkelig morro når flyet staller og går med nesa rett ned mot bakken. Du kjemper bokstavelig for livet for å dra stikka oppover. Kjøpte selv den joysticken i høst, men etter å ha brukt den i en måned har den bare stått og støvet ned i skapet mitt, så dersom du bor i trondheim er det bare å banke på døra mi så kan du sikkert få den billig. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Hehe! :wink: Takk for tilbudet, men jeg har allerede kjøpt meg stikka... Funker greit den, skikkelig kraft i FF også. Hvorfor har du ikke brukt din mer da? Lei? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Vet sannelig ikke hvorfor jeg ikke har brukt den mer. Problemet er vel at jeg vanligvis ikke spiller flyspill så veldig mye pluss at jeg stort sett bruker en playstation2 for å spille med. Utrolig mye bedre å sitte i sofaen foran en widescreen TV og surround anlegg fremfor å sitte på en dårlig kontorstol og 17" skjerm. Men det var vel ganske OT.. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Tja, nei er jo foreløpig i min andre dag som MS FF2 bruker så det er vel ikke umulig jeg legger den bort om en måneds tid selv... Foreløpig er det dødskult med IL-2 FB og stikka ihvertfall... Lenke til kommentar
hammon Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Den MS force feedback 2 joysticken er veldig bra den. Utrolig hvor kraftig de motorene i den egentlig er. Merker det godt i flyspill. Er skikkelig morro når flyet staller og går med nesa rett ned mot bakken. Du kjemper bokstavelig for livet for å dra stikka oppover. Kjøpte selv den joysticken i høst, men etter å ha brukt den i en måned har den bare stått og støvet ned i skapet mitt, så dersom du bor i trondheim er det bare å banke på døra mi så kan du sikkert få den billig. Jeg bor i trondheim å kunne gjerne tenke meg å kjøpe den billig. evnt bytte i ps2-spill. mail meg: [email protected] Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Stikka er grei nok den, men jeg synes den gir altfor lite motstand, og FF er etter mitt syn alt for svak. Ikke det at jeg har prøvd noe bedre, men å si at man må "kjempe" for å vri den tilbake er en dårlig vits (hvis man da tenker på FF-motstanden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå