RunarL Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvordan tror dere børsen åpner imorgen? Tror dere den åpner bra? Jeg tenkte jeg skulle stå opp å selge litt aksjer hvis de stiger. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Spenstig opp, men så roer det seg. Ender vel opp en to tre prosent ved stengetid skulle jeg tro. Endret 26. oktober 2008 av josteinsen Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Fasiten så langt er kraftig ned, men har tatt seg litt opp igjen. Har gått i pluss på dagens handler, men ligger i minus på det jeg sitter med fra fredagen. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Håpløst å gjette sånn på en fredag med mindre det skjer ett eller annet spesiellt etter stengetid. Lenke til kommentar
hungry hippo Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg "gjettet" ned på fredag, så jeg satte en god del i bear før stengetid. I stedet for å prøve å finne bunnpunkt i fallende tendens, har jeg satt en god del i bear flere dager på rad nå. Tror jeg kommer til kjøpe bear før stengetid på nytt. Men en postitiv bølge opp kommer nok innen tre dager tror jeg. Tar et et slag i trynet i morgen med et smil, tenker bare på alle dagene bear har lønnet seg voldsomt denne måneden. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Sitter aldrig med noe over natten uansett så jeg sover godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå