Gjest medlem-98070 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg synes fasttelefon er mye kulere enn mobil...mye diggere å snakke i osv... savner fasttelefonen! Har den jo fortsatt, så lurer på hva det billigste alternativet i dag er? Vil ha noe som er billig, jeg har jo mobil abb. som er gratis, hva er det beste man får til fast telefon? Er det no wai at du kan bruke et mobil abonnement på en fasttelefon? (sikkert dumt spørsmål for dere som har peiling) Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Spørs jo om du feks har internett, så får du vel idag IP telefoni, som er en billig løsning etter det jeg har hørt. Bare for å rotere deg på rett kurs, Internett du har? Telenor? (hvis du har da!) Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Nextgentel Endret 26. oktober 2008 av medlem-98070 Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er det no wai at du kan bruke et mobil abonnement på en fasttelefon? (sikkert dumt spørsmål for dere som har peiling) Vet jeg har sett en "fasttelefon", som egentlig var mobiltelefon, med plass for SIM-kort et eller annet sted.. En skikkelig gammeldags en med tallskive -tror nesten den var rød også.. Husker dessverre ikke hvor jeg så den, er en stund siden. Men det finnes!! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Vil anbefale ip-telefoni fra telio. Men helt enig så kan det være greit med fasttelefoni da man ofte blir varm i øra av å snakke lenge i mobiltelefon. Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Haha, fasttelefon med nummerskive hadde jo tatt helt av! Hvor kan jeg få tak i en telefon jeg kan bruke mob-simkort i? Det hadde jo helt klart vært best... men ellers får jeg studere IP-telefoni litt antar jeg Lenke til kommentar
hsds Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Da må jo SIMONSEN S-300 GSM Desktop Phone være midt i blinken for deg. "Fasttelefon" med batteri og simkortslot. Ganske fiffig. Du kan lese mer om den her. Endret 27. oktober 2008 av hsds Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Liker den hvor kjøper man ? Lenke til kommentar
mrboiski Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg synes fasttelefon er mye kulere enn mobil...mye diggere å snakke i osv... savner fasttelefonen! Har den jo fortsatt, så lurer på hva det billigste alternativet i dag er? Vil ha noe som er billig, jeg har jo mobil abb. som er gratis, hva er det beste man får til fast telefon?Er det no wai at du kan bruke et mobil abonnement på en fasttelefon? (sikkert dumt spørsmål for dere som har peiling) Hey! 1: IP telefoni advares STERKT dersom du har adsl. Har du kabel/fiber kan det være en god investering. IP telefoni er såpass nytt i Norge ennå, og kvaliteten er dårlig. 2: ALDRI velg Telio dersom du faller for IP telefoni... er ikke noe som heter Kundeservice der. 3: Anbefaler fasttelefoni, finnes mange abbonnement idag der man kan ringe ganske rimelig. Forutsetning er da at som regel koster rundt 1000 kr i oppkobling, med mindre man binder seg i 12 måneder. Håper dette var ett forklarende svar, lykke til på jakten. Hilsen erfaren innen telekom-bransjen. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Liker den hvor kjøper man ? Et kjapt søk sender meg til denne siden. Det kan være de kun selger til bedrifter siden det står eks mva. Skaper ikke å høre med de Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Telehuset, Klart Svar og telebutikken selger også desktop GSM telefoner. Koster rundt 1500-1600kr. EDIT: Glemte 2 stk ett-tall. Endret 27. oktober 2008 av Rs125 Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Fant ikke no på nettet ihvert fall... i hvilke butikker finner du det da? Søkt på nettet på diverse butikker og ligger på nesten 2000 kr... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Dropper punktene dine men vi hatt IP-telefoni fra telio over 2år med 4mbit (16 nå) adsl. Har foreløpig ikke hatt noen problemer, verken med lydkvalitet eller oppetid. Greit med gratis ringing innad europa og usa som vi benytter oss av mye. Hey!1: IP telefoni advares STERKT dersom du har adsl. Har du kabel/fiber kan det være en god investering. IP telefoni er såpass nytt i Norge ennå, og kvaliteten er dårlig. 2: ALDRI velg Telio dersom du faller for IP telefoni... er ikke noe som heter Kundeservice der. 3: Anbefaler fasttelefoni, finnes mange abbonnement idag der man kan ringe ganske rimelig. Forutsetning er da at som regel koster rundt 1000 kr i oppkobling, med mindre man binder seg i 12 måneder. Håper dette var ett forklarende svar, lykke til på jakten. Hilsen erfaren innen telekom-bransjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå