Lidskjalv Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Dette er kanskje favoritten min etter å ha rotet rundt med Acid noen dager: http://www11.nrk.no/urort/1.0/track/download/577997.mp3 Feedback? Endret 6. november 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Oppdatering: Video! Eller mer presist en visuell kulisse til musikken... HQ: http://www.vimeo.com/2134866 Endret 2. november 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Backload Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ah! Skremmende bra stemning! Skrekk og gru! Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Kanskje det er beskrivende, ja. Takker for tilbakemeldingen! Endret 3. november 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 God stemning, men hva var så drone med det hele? Heller mer over mot ambient og eksperimentell musikk, dette her. Jeg liker det du driver med, mine favorittelementer var den stortrommebeaten som går igjen i første halvdel og strykerne som dukker opp. Melankolsk og atmosfærisk! Stå på videre! Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Imponerende saker, spesielt rundt to-minutters-merket. Dette er meget god dark ambient musikk. Lenke til kommentar
Backload Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har du mere på lager? Vi venter jo i spenning ... 1 Lenke til kommentar
Angloth Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 hva software bruker du? Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 God stemning, men hva var så drone med det hele? Heller mer over mot ambient og eksperimentell musikk, dette her. Jeg liker det du driver med, mine favorittelementer var den stortrommebeaten som går igjen i første halvdel og strykerne som dukker opp. Melankolsk og atmosfærisk! Stå på videre! Drone... Vet ærlig ikke. << Mange av lydene brukt i acid het drone-etellerannet så..... Imponerende saker, spesielt rundt to-minutters-merket. Dette er meget god dark ambient musikk. Takk for det. Hyggelig å høre. Særlig siden detter er første famlende ambient forsøk. Jaevlig fett. takker Har du mere på lager? Vi venter jo i spenning ... Nei... desverre... Dette ble gjort på en sleten xp installasjon og nå har jeg nyspeila disk og desverre ingen acid på pc enda... : hva software bruker du? Jeg bruker Sonic foundry ACID 4.0 til looping - Og Sound Forge til mastering. - enklere kan det ikke bli... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå