Gå til innhold

Musikk: Dyster post apokalyptisk ambience....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God stemning, men hva var så drone med det hele? Heller mer over mot ambient og eksperimentell musikk, dette her. Jeg liker det du driver med, mine favorittelementer var den stortrommebeaten som går igjen i første halvdel og strykerne som dukker opp. Melankolsk og atmosfærisk! Stå på videre!

Lenke til kommentar
God stemning, men hva var så drone med det hele? Heller mer over mot ambient og eksperimentell musikk, dette her. Jeg liker det du driver med, mine favorittelementer var den stortrommebeaten som går igjen i første halvdel og strykerne som dukker opp. Melankolsk og atmosfærisk! Stå på videre!

Drone... Vet ærlig ikke. << Mange av lydene brukt i acid het drone-etellerannet så.....

Imponerende saker, spesielt rundt to-minutters-merket. Dette er meget god dark ambient musikk.

Takk for det. Hyggelig å høre. Særlig siden detter er første famlende ambient forsøk.

Jaevlig fett.

takker

Har du mere på lager? Vi venter jo i spenning ... :thumbup:

Nei... desverre... Dette ble gjort på en sleten xp installasjon og nå har jeg nyspeila disk og desverre ingen acid på pc enda... :

hva software bruker du?

Jeg bruker Sonic foundry ACID 4.0 til looping - Og Sound Forge til mastering. - enklere kan det ikke bli...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...