Inc Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Denne hadde båten hadde masse detaljer på stedet, håper jeg har fanget noen av dem. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Et flott motiv, bra komponert bilde. Jeg synes dog at båten gjemmes litt bort i bakgrunnen. Delen nærmest deg, der den har delt seg kommer i hvert fall ikke godt nok fram i mine øyne. Ellers er bildet riktig så bra! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Ja, det mørke området lider nok litt under min dystre fremtoning... Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg likte bildet bra,men jeg fikk følelsen av utsnittet var litt trangt. Følte at det gjerne kunne vært litt mer luft,spesielt over båten. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ser desverre lite med detaljer her, event alt for mange. En mulig løsning er å gå enda nærmere. Kanskje helt over i "macromodus". Isolere en liten del av båten. Kanskje mønsteret i treverket. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Ser desverre lite med detaljer her, event alt for mange. En mulig løsning er å gå enda nærmere. Kanskje helt over i "macromodus". Isolere en liten del av båten. Kanskje mønsteret i treverket. Har du crop forslag? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Veldig enig i at det blir litt trangt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå