Gå til innhold

Hvordan tror dere prisene utvikler seg framover?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel jeg har fulgt med på bærbare i prisklassen 7-10k i den siste mnd og har lagt merke til en liten stigning i priser. feks en asus som kostet 8800 kr for en måned siden koster nå 9100 kr. ikke voldsom forskjell men er da en økning.

Lenke til kommentar

Kan vel også merke seg at E8400 fortsatt holder seg godt i pris. Kanskje falt noe, men ikke på lagt nær så mye som den burde.

Men tenk hvis trådstarter hadde kjøpt aksjer i Subsea7, og ventet frem til nå... Da kunne han kjøpt seg 20% bedre pc =) Ihvertfall 20% dyrere, hehe =)

Koselig at Intel's X25-M har falt i pris da. 2800kr pluss litt til er den nede i nå, det begynner å bli spiselige priser. Venter litt til med det kjøpet, siden jeg også må ha en Mtron Mobi3000 til den bærbare. Dumme pc har 1,8" harddisk og PATA-kontakt. Ikke store utvalget der. Ellers venter jeg bare på at lotto-millionene skal rulle inn på konto så jeg får byttet ut den stasjonære også. Og kjøpt en større leilighet, siden jeg ikke har noe skrivebord til den jeg har nå... (stakar pc blir bare brukt som media-center, ikke tilkoblet pc-skjerm engang, kun en ussel 42" plasmaskjerm...)

jaja, får håpe prisene faller ytterligere, samt en heftig lotto-overføring, så blir det større leilighet her på Frogner =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...