Jaekt Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) noen som vet hvor jeg kan kjøpe billige dvdr plater? frakt må regnes inn i prisen takker for svar Endret 26. oktober 2008 av datating Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hva er billig ? Det er billigst per plate hvis du kjøper en spindel (cake box) med 100 stk. (F.eks Verbatim 16x DVD+R til ca 3 kr per plate.) Og blir litt dyrer med færre plater i forpakningen. Sjekk 'OC-Freak sin DVD-Brenner/DVD-plater og FAQ tråd' for anbefaling av media. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det billigste jeg har finni. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Prøv hos dvdink.no De er de billigste jeg har funnet. Bor du i nærheten av dem er det mulig å hente også slik at du slipper frakta. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har handlet en god del fra pxp.no og er fornøyd med pris/kvalitets ratioen på det jeg har kjøpt. Lenke til kommentar
gjersvoll Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 40kr for 25 stk på play.com Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Dvdink.no som anbefalt tidligere støttes på det aller hardeste! Meget hyggelige folk og god kunnskap om mediet de selger. Som runepune er innpå så har de hentebu på Haugerud/Tveita i Oslo. Lenke til kommentar
Jaekt Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 takk for svar. tror det blir fra play.com siden de virker billigst. 100 maxell til 140kr Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det er kun pris som betyr noe, ikke kvalitet ? Jeg vet ingen ting om kvaliteten til Maxell-platene, men er skeptisk... (Ser de får god omtale hos Play). Selv kjøper jeg bare Verbatim eller Imation (lages på samme fabrikk), som jeg vet er av god kvalitet. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 takk for svar. tror det blir fra play.com siden de virker billigst. 100 maxell til 140kr Hvis ikke noe har endret seg ganske nylig regner Play media (DVD-R og CD-R) som datatilbehør, noe de ikke sender annet enn innad UK. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ville nå heller betalt litt mer pr. plate for å få god kvalitet enn å tenke på å komme billigst unna med det. Jeg pleier å kjøpe Verbatim dvd+r plater som er produsert av Tayio Yuden, disse fåes hos de større elkjedene og koster vel rundt 150,- for 50 stk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå