Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg trenger å sette opp en databaseserver som er lett tilgjengelig for databaseprogrammer som OpenOffice Base og MS Access. Har allerede en MySQL-server kjørende, men det virker veldig tungtvindt å koble til denne fra Base og Access.

 

Jeg er ikke så dreven på databaser, men det ville også vært greit å kunne hatt hyperlenker i tekst i tabeller. Bruksområdet skal være som en veldig enkel wiki som alle på arbeidsplassen kan vise og endre på.

 

Jeg er også åpen for dedikert programmvare for klientene, men den må isåfall være tilgjengelig for både Win, Linux og Mac (Både Intel og PowerPC)

 

PS: Freeware/open source er alltids fint

 

PS2: Postet først denne i "Annet om programvare", men uten hell. Derfor prøver jeg heller her. Ville da tro det finnes enkle løsninger for dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...