daheri Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hvordan kan jeg finne ut hvordan ram type jeg har? Jeg vet jeg har DDR 266 ram, men ikke noe mer utover det. skal kjøpe en dose ram til og vil gjerne kjøpe samme type igjen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Det pleier å stå en klistrelapp på RAM-brikka med masse info. Sisoft Sandra kan også kanskje hjelpe. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hvis du allerede vet at du har DDR266 Ram, så er du veldig langt på vei. I 99,9% av tilfellene kan du godt bare kjøpe en passende stor DDR266-brikke til og smekke den i. BIOS vil selv oppdage den nye ram'en og konfigurere seg selv til å bruke den. Så lenge du holder deg vekk fra "NoName" / "Orginal" ram så vil veldig neppe få noen problemer. Et godt forslag er jo TwinMOS-ram fra Komplett.no ... koster bare noen få stusselige kronestykker mer enn "NoName"-brikker og de er faktisk ganske så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå