trn100 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nei nei, det er bare én L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nei nei, det er bare én L4r5 Å ja? Vanlig, fyldig og chilli! *prøve å spille på en gammel reklame som sikkert halve forumet er for ung til å huske* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nei nei, det er bare én L4r5 Å ja? Vanlig, fyldig og chilli! *prøve å spille på en gammel reklame som sikkert halve forumet er for ung til å huske* du, den husker til og med jeg Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Den ja Hvem bryr seg vel om den andre halvparten av forumet? Endret 6. november 2008 av trn100 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hmmm.... Ikke mye akvtivitet i denne tråden og trådstarter er fullstendig fraværende og ingen oppdatering på evigheter?! Gjentar at en poll hadde vært bedre enn en slik tråd hvor ingen har oversikten og ingen oppdatering skjer. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 1. Simen1 2. L4r5 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Kaptein Halvdan. Har dog ikke sett en dritt av han siden 2007 men. Jaja, hvis han ikke er lov å stemme på så må jeg stemme på L4r5 Kun pga dette bildet: (ps, ikke for sarte sjeler) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Hmmm.... Ikke mye akvtivitet i denne tråden og trådstarter er fullstendig fraværende og ingen oppdatering på evigheter?! Gjentar at en poll hadde vært bedre enn en slik tråd hvor ingen har oversikten og ingen oppdatering skjer. Er ikke så fraværende fra forumet, men i denne tråden, ja. Er det noen flere som vil ha poll? Synes selv at det er greit hvis det er noen flere som vil ha det. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) 1. Schnell, det er alltid gøy med gutten. 2. Kalvegodt, samme her. 3. Cun, liker bare innleggene hans. Endret 14. november 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Gjentar at en poll hadde vært bedre enn en slik tråd hvor ingen har oversikten og ingen oppdatering skjer. Hvis du skal ringe moderatoren kan du også si at jeg trenger en poll(avstemning) i en diskusjon jeg har? den er her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1014792&hl= Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Gjentar at en poll hadde vært bedre enn en slik tråd hvor ingen har oversikten og ingen oppdatering skjer. Hvis du skal ringe moderatoren kan du også si at jeg trenger en poll(avstemning) i en diskusjon jeg har? den er her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1014792&hl= Skal jeg ringe en moderator for å si i fra at du trenger en poll? Kan du du ikke ringe selv da? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 1. SondreOverby - For dette innlegget, og fordi han er flink å sjonglere, har lite fravær (og er aktiv å trådene mine ) 2. Simen1 (trenger ikke link, han er kongen, spesielt i tråden om Snedige ting du lurer på i teknologiunderforumet) 3. Juliess siden vi trenger jenter på forumet! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Drit i de stemme greiene. Ble bare for komplisert. Les første post nå! Dette har blitt en nominasjonstråd i stedet! Er bare å begynne og nominere. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det blir litt kaotisk å plutselig starte forfra, så det trådstarter kan gjøre er å starte en ny tråd fra scratch. Så skal vi sørge for å promotere dette her. Men sett gjerne fristen ut året, så flest mulig får med seg tråden og be folk begrunne sine nominasjoner. De bør også kunne nominere så mange de vil syntes jeg, siden det sikrer at flest mulig brukere som fortjener ros kan få det (det er tross alt det som er viktig med en slik tråd, selve "konkurransen" er mer triviell og for underholdningens skyld). Så jeg stenger denne her jeg så kan du starte en ny tråd. Håper på forståelse for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg