Gå til innhold

Årets Medlem 2008! [NOMINASJONSTRÅD!]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmmm.... Ikke mye akvtivitet i denne tråden og trådstarter er fullstendig fraværende og ingen oppdatering på evigheter?!

Gjentar at en poll hadde vært bedre enn en slik tråd hvor ingen har oversikten og ingen oppdatering skjer.

Er ikke så fraværende fra forumet, men i denne tråden, ja. :p

Er det noen flere som vil ha poll? Synes selv at det er greit hvis det er noen flere som vil ha det.

Lenke til kommentar
Gjentar at en poll hadde vært bedre enn en slik tråd hvor ingen har oversikten og ingen oppdatering skjer.

Hvis du skal ringe moderatoren kan du også si at jeg trenger en poll(avstemning) i en diskusjon jeg har?

den er her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1014792&hl=

Skal jeg ringe en moderator for å si i fra at du trenger en poll? Kan du du ikke ringe selv da?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det blir litt kaotisk å plutselig starte forfra, så det trådstarter kan gjøre er å starte en ny tråd fra scratch. Så skal vi sørge for å promotere dette her. Men sett gjerne fristen ut året, så flest mulig får med seg tråden og be folk begrunne sine nominasjoner. De bør også kunne nominere så mange de vil syntes jeg, siden det sikrer at flest mulig brukere som fortjener ros kan få det (det er tross alt det som er viktig med en slik tråd, selve "konkurransen" er mer triviell og for underholdningens skyld).

Så jeg stenger denne her jeg så kan du starte en ny tråd. Håper på forståelse for det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...