Angeleno Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 1. Aidskake - Av en eller annen grunn. 2. Dotten - For sine bidrag i filmforumet og generelt velbegrunnede og gode innlegg på hele forumet der han holder en saklig og god tone. 3. Homme - Mote og velvære, enough said. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 1. Saluttknall, fordi han er det beste trollet på hele forumet. 2. Glint, fordi han er det nest beste trollet på hele forumet. 3. Lakus, fordi han ble permbannet for å være slem mot en jævla tulling. Stakkars. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Synes trådstarter burde oppdatere tallene i førsteposten oftere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 1. L4r5, fordi han alltid har noe morsomt å komme med i dnfk og ellers rundtom på forumet. og fordi han er god i senga 2. Fluesopp, fordi han skriver alltid bra innlegg, og har alltid noe støttende og fint å si til folk i deppetråden. 3. Datasmurf, pga de flotte kjole-bildene i RPP. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Synes trådstarter burde oppdatere tallene i førsteposten oftere Agreed. =/ Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) 1. Nesebrus. (Årets beste tråd) 2. Kakemot. 3. bbolsoy (skrev siste innlegg på forumet da jeg sjekket, random altså) Endret 31. oktober 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 bruno99: link til tråder? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 bruno99: link til tråder? Nesebrus kakemot Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen. Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte -funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel. (Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.) Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) 8 poeng Datasmurf5 poeng L4r5 Kan du ikke bytte navn på tråden til "Årets 'Sosialt'-medlem 2008"? Endret 31. oktober 2008 av Bramle Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Synes trådstarter burde oppdatere tallene i førsteposten oftere Agreed. =/ Oppdatert. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Du må lage eller evt. få en til å lage en logo med årest medlem som årets medlem "må" bruke som avatar eller antagelig vil bruke som avatar siden det er litt kult å få tittelen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kanskje noen andre som vil kan gjøre det. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Må jeg? Ja, du må Neida, tenkte kanskje det kunne være et poeng at hvis man først vinner det så får man en avatar/diplom man kan skryte av så det ikke bare blir en avstemmning også har alle glemt det... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Prøver én gang til for å få en gjeldende stemme 1. 3 poeng til Norbat, for hans imponerende tålmodighet og assistanse! 2. 2 poeng til L4R5 som uansett tråd og innhold alltid er hyggelig og holder en god tone 3. 1 poeng til Tom Waits For Alice for tålmodigheten med oss "vanlige" brukere Skulle gjerne ha gitt creds til flere også, bl.a. Pencilcase, men det får bli i neste avstemning Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 1. Tom waits for alice, for han er alltid så fornuftig og reflektert 2. Mortania - hun er alltid god for en latter 3. L O G I M A N - veldig veldig veldig hjelpsom. Takket være han har jeg en data, ikke en liten eske med gummiføtter. Lenke til kommentar
granny Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 3 poeng til Norbat for utrolig tålmodighet med de som har fått, eller mistenker virus på maskinen sin 2 poeng til Juliess for at hun alltid holder en god og saklig tone 1 poeng til BonzoDog for at han ga meg lettfattelig og god hjelp på et problem jeg hadde uten å være skadefro for at jeg var en smule dum... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nå er det tre forskjellige Lars-er i første post, jeg regner med at alle er L4r5? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nå er det tre forskjellige Lars-er i første post, jeg regner med at alle er L4r5?Hmm. Det la jeg ikke merke til, men siden L4rs ikke eksisterer og Lars har en postcount på 0 så antar jeg du har rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg