Gå til innhold

Årets Medlem 2008! [NOMINASJONSTRÅD!]

Latias

Anbefalte innlegg

Hva med å lage en poll? Norbat har etter mine beregninger 7 poeng så langt før siste oppdatering av førsteposten og 4 av disse er ikke tatt med?

Fordi man må stemme på tre personer for å være med i avstemningen.

Men man må altså ikke oppgi en begrunnelse, som det faktisk står i førsteposten?? Hvor det forøvrig også står at man kan stemme på inntill 3 men ikke minimum 3 brukere?

Dette blir jo bare tøys! Få opp en poll så dette ikke blir en idiotisk "bestekompisenmin" greie.

Edit: Ok, trådstarter har forandret reglene igjen... Blir nok seriøst dette ;)

Endret av trn100
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Tom Waits for Alice - Gitarguden og ikke minst guruen. Svarer alltid seriøst og godt, og alltid hjelp å få med han.

2. Nyhus - Tok initiativ til å starte Snustråden v.6, bare synd han ikke får lest PM'ene sine :)

3. KongKlykken - Kjenner dette navnet fra ITPro.no, og denne karen vet ALT om hardware. Han spør til og med når jeg svarer :)

Sårry Cyclo, hadde det vært mulig å svare på fire medlemmer, hadde du vært neste valg..

Endret av BallsMcLongCock
Lenke til kommentar

Kjører ren statistikk jeg og gir poeng til tre karer som har stått på for innhold til forumets wiki. Slike entusiastiske brukere gjør forumet til et bedre sted. Synd det kun er 3 som kan nevnes, er noen hundre brukere der ute som spesielt utmerker seg :)

3 poeng til Skagen

2 poeng til TSP

1 poeng til r2d290

Lenke til kommentar

3 poeng til norbat for hans engasjement innen antivirus-kategorien

2 poeng til PencilCase for hans ypperlige humor og til tider ironiske posting.

1 poeng til Tom Waits for Alice. Rett og slett fordi han er en grepa kar som alltid klarer å holde debatten på et visst nivå.

Lenke til kommentar

1. Norbat. Han er fin å ha i antivirus seksjonen, har hjulpet meg mange ganger! TAKK Norbat!

2. Lillium. Hu er kjempesnill, og hu ser på anime sånn som meg :3

3. B-Real. Skikkelig flink moderator! Uten han på forumet vet jeg ikke åssen det hadde blitt!

Alle 3 fortjener en plass :)

Kim

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...