Gå til innhold

Stasjonær pc til redigering

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på jakt etter en stajonær pc som jeg kan bruke til litt "tunge" programmer som Avid, photoshop og Ater effects. Grunnen til at jeg velger stasjonær er jo da prisen, for jeg kan ikke gå så mye over 7-8000 kr. (Men gjerne mindre hvis det er mulig):)Kan være jeg er litt optimistisk på prisen, men jeg håper det finnes oe brukbart der ute i denne prisklassen. :)

Men det skal ikke være en alltfor "fancy" maskin heller.

Det som er viktig for min del er jo at grafikk kortet er sånn noenlunde bra, at det er 2 gb minne eller mer og at det er en del lagringsplass på den. Gjerne fra 250 GB og oppover.

Jeg er selv ikke så god på å se hva som kan passe best for jeg er ikke så god på "data-språket" og har ikke helt greie på hva alle forkortelser osv står for. Jeg må også ha trådløst nettverkskort på den for det er det eneste nettet jeg har der den skal brukes. Jeg har sett litt rundt selv og har ikke funnet noen som har det enda. Men kanskje dette er noe som må kjøpes i tillegg.

Så hvis det er en eller flere snille sjeler der ute som kan hjelpe meg med dette så blir jeg veldig lykkelig.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Synes ikke denna så dum med tanke på hva du får for pengene :)

http://www.multicom.no/SystemConfigurator....t:10561823;fl:0

Bra prosessor og skjermkort, 4gb ram, 500gb harddisk, trådløst nett, firewire (siden du bruker after effects går jeg ut i fra at du trenger å overføre video) dvd-r osv. '

"Maskinen leveres ferdig montert og grundig testet. 3 års garanti og livstid mail- og telefonsupport."

6428,-

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...