NothinDoin™ Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Heisann Hen kan jeg få kjøpt firewire kabel til sony handycam dcr-trv19e? Må være i norge altså... NothinDoin Endret 2. november 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 En slik kabel bør du kunne finne hos en fotoforhandler, eller hos en av kjedene i bransjen (Expert, Elkjøp, Clas Ohlsson og andre). Du trenger vel kabel med (liten) 4-pins kontakt i den ene enden mot kamera, og 4- eller 6-pins kontakt i den andre enden, avhengig om du har bærbar eller stasjonær PC. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Har nesten helt ny stasjonær... Åssen ser firewire inngangen på kameraet ut? (er ikke sikker på hvilken det er) Edit: Vil denne funke? Endret 26. oktober 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Joda, den kabelen du har funnet hos Japanfoto passer helt sikkert. Den store kontakten i PC'n og den lille i kamera. ---- Den var nå litt dyr da ---------. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Kan jeg bruke denne? den koster bare 44kr Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jo, jeg tror den er like bra !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå