Spruck Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hei! Hva er den praktiske forskjellen mellom kortet fra disse to produsentene? Ser at Club3D kortet er ca. 800 kroner dyrere enn det fra Sapphire. Er det verdt pengene eller er det mest bare interessant for ekstreme entusiaster og tallknusere som bare MÅ oppnå best mulig ytelse?? KM Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Emm, eneste forskjellen eg ser er nok kun prisen, men kan vere forsjell på kor langt de forskjellige kortene klokker, og litt forsjell på kjøle løysing (ikkje sikkert det er forskjell under plastikken da.. som eg egentlig tviler på Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tipper følgende spiller inn på pris: -Bundle -Esken -Fargen på kort/kjøler De fleste 4870x2 som er på markedet pr idag bruker referanse design. Så kan aldri tenke meg at det er noe forskjell på kortene. Isåfall vil det være at noen kommer fabrikk overklokket. Asus kommer vel som vanlig med x2 kort med alternativ kjøler etterhvert. Du må også ta i betraktning finnanskrisa som er i verden nå, derfor plutselig disse kortene koster nermere 5k. Du kommer nok ikke å merke noe på et standard 4870x2 fra asus til 3.5k eller et standard 4870x2 fra gainward til 5k. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tipper følgende spiller inn på pris: -Bundle -Esken -Fargen på kort/kjøler De fleste 4870x2 som er på markedet pr idag bruker referanse design. Så kan aldri tenke meg at det er noe forskjell på kortene. Isåfall vil det være at noen kommer fabrikk overklokket. Asus kommer vel som vanlig med x2 kort med alternativ kjøler etterhvert. Du må også ta i betraktning finnanskrisa som er i verden nå, derfor plutselig disse kortene koster nermere 5k. Du kommer nok ikke å merke noe på et standard 4870x2 fra asus til 3.5k eller et standard 4870x2 fra gainward til 5k. helt korrekt svart;) Lenke til kommentar
IdLeR_ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Til Club3D er det med èn stusselig dvi/vga adapter .. så det er neppe der forskjellen ligger. Men svart er jo fint da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå