Gå til innhold

Mp3 maks 500

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Det gjør de sikkert, men med en sånn nettadresse kan man kanskje få det litt vanskelig med å bli tatt seriøst.

"Apple makes a half decent MP3 player. I own or have owned several different Apple MP3 players. However, I feel that there are better choices available. There are other MP3 players out there that are easier to use, that give you more for your money, and that still have style and class. The problem is many people do not know what else is available. I talk to many people who think an iPod is their only choice. This is why this website was started, to show people their alternatives and to educate them so they are able to make their own informed decisions. "

fra http://www.anythingbutipod.com/about.php

At siden omhandler alle spillere bortsett fra ipod er ikke det samme som at siden er en kampanje MOT ipod. ilounge er den største siden for ipod, anythingbutipod er motparten som tar for seg alle andre spillere.

Når det gjelder amobil, var jeg fast leser. Jeg kuttet ut av to grunner; for det første var det alltid en eller annen teknisk feil i det de skrev, som fikk hele artikkelen til å høres mindre troverdig ut. Det var småting som å kalle SDHC for SDHD, eller at de brukte en 300 ohms hodetelefon som referanse på anmeldelsene - ting som kanskje for mange er pirk, men som viser at de som sitter og skriver faktisk ikke har så veldig mye peiling.

Den andre grunnen var "redaktøren". Han irriterer meg noe sinnsykt ved at han flagger statusen sin i digre bilder på artikkelsidene og refererer til seg selv i tredje person i veldig mange av artiklene - slik snobberi og "se på meg" opplegg gidder jeg ikke sitte å lese. Forøvrig husker jeg ikke navnet på fyren, mens jeg kan navnet på stort sett alle andre skribenter for blogger jeg leser - uten at de referer til seg selv med annet enn "jeg".

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men Ca`tn nå trenger jeg hjelp her ang Mozaikèn :( Har lagt inn litt musikk og sånt så bestemte meg for og overføre noen filmer, men det kommer opp meldinger om at Spilleren ikke støtter formatet :scared: det stod jo at den støttet avi filer og det lå til og med noen avi filmer på systemet fra før av :wallbash: Det jeg også er misfornøyd med er at det bare var 3,6 gb lagringskapasitet 400 megabyte har forsvunnet :mad:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Den støtter ikke hvilke som helst avi filer, du må konvertere dem. AVI er ikke et videoforma, noe folk tror. Ikke noe vits egentlig, skjermen er 160x128 piksler og ikke egnet for film overhodet.

3.6GB er nok riktig det, ingenting som har forsvunnet. Creative kaller en GB for 1000 * 1000 * 1000 bytes, mens datamaskinen din bruker 1024 * 1024 * 1024.

3,6 * 1024 * 1024 * 1024 = 3865470566 bytes, aka 3,86 GB etter 1000-regnemåten. De siste 135MB er sikkert brukt til firmware etc eller annet piss

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

det får du finne ut selv, har ikke den spilleren. den egner seg overhodet ikke til å se film på så hvorfor du gidder er et mysterium

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...