CorporalClegg Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er enig, ZEN er ingen god spiller spessielt om du bruker den med minnekort. MEN det er begrenset hva du får for 500. Om noen klarer å finne en tilsvarende spiller innenfor norges grenser blir jeg inponert.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=61459 sabla dritspiller som overhodet ikke anbefales men med så tåpelig lavt budsjett er det det du ender opp med Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 hihi det jeg egentlig skulle haer bare en liten og grei mp3 spiller om jeg kan høre på når jeg står på slalom det er det hele defor hadde jeg ikke tenkt til og bruke så alt for mye på den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 hihi det jeg egentlig skulle haer bare en liten og grei mp3 spiller om jeg kan høre på når jeg står på slalom det er det hele defor hadde jeg ikke tenkt til og bruke så alt for mye på den ergo første svaret jeg ga deg, sansa clip Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Du eier denne kategorien Cap`tn ødegård du og da hardcoregamer`n Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Så nå skal du plutselig ikke se film på den likevel? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 det er jo ingen mp3`er til 4 gig som er så billige så får vel ts til takke med en uten video avspiller Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 eller vet du om noen som er så billige som tar video og drugiS? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ja... De som er blitt linket til tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Den ene kunne man se på film med ja men Den hadde jo bare 2 gb minne og jeg ville ha fire, det gikk ann og putte i et minnekort men flere ville ikke anbefale dette så... Er enig, ZEN er ingen god spiller spessielt om du bruker den med minnekort. MEN det er begrenset hva du får for 500. Om noen klarer å finne en tilsvarende spiller innenfor norges grenser blir jeg inponert.. MÅ ikke være innenfor Norge altså kan være fra utlandet om ikke frakten blir for dyr da Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 dobbelt touche Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Blir vel denne jeg kjøper http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...2QAAAEOVaE03xii er den god?? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 da løper jeg og kjøper denne: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...2QAAAEOVaE03xii Dere får vite hvordan den er etterpå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 en av de dårligste spillerne på markedet, men med det budsjettet der er det slik det går Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 den fik 5 av vg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Beviser ikke annet enn at man ikek bør lese om slike ting på VG. Det VG har kommer ofte fra amobil uansett, noe som sier noe om hvorfor det er så ræva Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Nettsider som ikke spesialiserer seg på ett ommråde har ofte middelmådige tester.. Amobil har gode mobilanmeldelser, men kan bli en del bedre på alt annet.. (Tough de er mye bedre en mobilen.no på "alt annet", og forsåvidt mobil også.. ) Disse vet derimot hva de prater om når det kommer til mp3-spillere.. EDIT: Selvbeherskelse Endret 1. november 2008 av hardcoregamer93 Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Eg syns det er ein del usaklege argumenter her. Og eg trur du har ein god mp3 spiller. Korvidt Amobil sug eller ei høyrer ikkje hjemme her. Det får dei som har baller ta med dei som skriv for Amobil. Eg syns dei gjer ein godt jobb. Nok om det. End of story, han har velt. Og eg trur det er eit av dei bettre valga han kan ta med tanke på pris. Med mindre han kjøper Music4YOURP0cKET type merker. Edit: Selvbeherskelse. Endret 1. november 2008 av steffenz Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Disse vet derimot hva de prater om når det kommer til mp3-spillere.. Det gjør de sikkert, men med en sånn nettadresse kan man kanskje få det litt vanskelig med å bli tatt seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå