Gå til innhold

Mp3 maks 500

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
hihi det jeg egentlig skulle haer bare en liten og grei mp3 spiller om jeg kan høre på når jeg står på slalom det er det hele :p defor hadde jeg ikke tenkt til og bruke så alt for mye på den

ergo første svaret jeg ga deg, sansa clip

Lenke til kommentar

Den ene kunne man se på film med ja men Den hadde jo bare 2 gb minne og jeg ville ha fire, det gikk ann og putte i et minnekort men flere ville ikke anbefale dette så...

Er enig, ZEN er ingen god spiller spessielt om du bruker den med minnekort.

MEN det er begrenset hva du får for 500. Om noen klarer å finne en tilsvarende spiller innenfor norges grenser blir jeg inponert..

MÅ ikke være innenfor Norge altså kan være fra utlandet om ikke frakten blir for dyr da :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Beviser ikke annet enn at man ikek bør lese om slike ting på VG. Det VG har kommer ofte fra amobil uansett, noe som sier noe om hvorfor det er så ræva

Lenke til kommentar

Nettsider som ikke spesialiserer seg på ett ommråde har ofte middelmådige tester..

Amobil har gode mobilanmeldelser, men kan bli en del bedre på alt annet.. (Tough de er mye bedre en mobilen.no på "alt annet", og forsåvidt mobil også.. )

Disse vet derimot hva de prater om når det kommer til mp3-spillere..

EDIT: Selvbeherskelse

Endret av hardcoregamer93
Lenke til kommentar

Eg syns det er ein del usaklege argumenter her. Og eg trur du har ein god mp3 spiller. Korvidt Amobil sug eller ei høyrer ikkje hjemme her. Det får dei som har baller ta med dei som skriv for Amobil. Eg syns dei gjer ein godt jobb.

Nok om det. End of story, han har velt. Og eg trur det er eit av dei bettre valga han kan ta med tanke på pris. Med mindre han kjøper Music4YOURP0cKET type merker.

Edit: Selvbeherskelse.

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...