BorgSol1 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Har prøvd meg litt på ett selvportrett, noen kommentarer eller? Endret 26. oktober 2008 av BorgSol1 Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 du har bomma med fokus! hehe Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Jupps...og d var meningen..hehe Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Øynene min gikk rett til veggen, så synes ikke det fungerte slik som du kanskje håpet på. Ideen er jo artig da Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Og det er vel det som er problemet her, at veggen bak er skarp. ansiktet er passe uskarpt, men bakgrunnen skulle vært helt uskarp. Tom Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Klarer ikke helt å bestemme meg.. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 syns at dette ble tøft jeg.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg liker ideen, og har brukt den på noen portretter selv. Og den delen er vellykket. Men bakgrunnen er for dårlig. Hvis den skal være skarp (som er det man ønsker) så må den faktisk bråke litt. Det dominante diffuse ansiktet må sloss om oppmerksomheten med bakgrunnen (og vinne) for at et slikt bilde skal bli helt vellykket for meg. Hvis ikke må alt være uskarpt/diffust. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå