RainAngel Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vet at den ikke sendes på tv akkurat nå, men er det noen som er like blodfan som meg av denne serien? Har alle 4 sesongene på DVD, og gleder meg STORT til hele 22 nye episoder i sesong 5 som begynner i USA i april. Har det vært en diskusjonstråd før om denne serien jeg ikke har fått med meg? Jeg synes hvertfall Rescue Me er en helt genial serie som får meg til å le høyt, og det skal mye til! Karakterene er troverdige, storylines er utrolig komplekse og bra. Noen andre? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ja! Det er en genial serie, mye lur humor. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Absolutt en av mine favoritter. Vurderer om jeg ikke må se igjennom alle episodene på nytt igjen snart... Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvis dere liker Rescue Me kan jeg anbefale The Job som var Denis Leary's prosjekt før han begynte med Rescue Me. Den er ikke like bra, men er fremdeles god underholdning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå