Bruker-158599 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Hei, jeg kjøpte final fantasy x-2 for noen dager siden. Kjøpte det på gamestop, der kan man levere spill som man er lei av å spille å få penger å andre kan kjøpe brukte spill. Det gjorde jeg. Det som er dumt er at det ikke fungerer som det skal. Jeg kom langt, kapittel 2, hadde spilt det i ca:7 timer, men når det var en liten filmsnutt så hakka det å det stoppa. Det var det beste plata de hadde også, de andre var helt ripa opp. Vet dere om noe jeg kan gjøre får at det skal virke? Har hørt at zalo hjelper, prøvde det også, men da ville den ikke spille av så regner med at jeg tok for mye. Har også hørt at jeg kan bruke tankrem og banan, vet dere om noe? Har kvittering. Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=54124 Så VET du at det funker. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=54124 Så VET du at det funker. Skulle gjærne gjort det, dumt når jeg har kjøpt det fra før. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er ikke dumt det til den prisen. Heller det en å bli forbanna hver gang det du har stopper opp. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det er bare å gå tilbake til gamestop med spillet, samme skjedde meg.. fikk en annen kopi av spillet istedenfor. husk kvittering Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Det er bare å gå tilbake til gamestop med spillet, samme skjedde meg.. fikk en annen kopi av spillet istedenfor. husk kvittering Så bra da gjør jeg nok det, fungerer det spillet du bytta foresten? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Btw har kvitteringa så kan bytte det, men de andre platene var værre.. Eg trodde bytting var uaktuelt etter at du sa dette her eg.... Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Btw har kvitteringa så kan bytte det, men de andre platene var værre.. Eg trodde bytting var uaktuelt etter at du sa dette her eg.... Ja, men det kan hende at noen av de fungerer, de pleier å komme nye spill stadigvekk der. Får bare bytte til en annen kopi også håpe at det går hvis ikke og jeg har bytta mange ganger så, håper jeg at jeg får pengene tilbake eller at de bestiller det , men det skjer ikke, vet ikke om noe annet jeg kan gjøre heller så får bare gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå