alcap Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hei! Jeg ønsker mer minne til min I8200, som jeg kjøpte for 1 mnd siden. Er usikker på hvilken type jeg skal ha. Er det noen som vet? Jeg skal kjøpe en 512-brikke, hvor finner jeg de beste prisene? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg har akkurat samme maskin og tenkte å kjøpe fra komplett, men nå skrudde de opp prisene med flere hundre kroner. Kommer til å kjøpe Kingston 512MB brikken fra enten itbutikken.no eller databutikken.com. Ulempen er at de ikke får inn brikken før den 20ende april. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Du trenger DDR SO-DIMM PC2100. Anbefaler originalt (Crucial og Kingston er de vanligste.. 512 mb koster for tiden ca. 1500,- Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 og jeg som måtte ha Kingston 256 brikke til 1200 i min compaq.... Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg kjøpte min 512 brikke for ca 1800 etter at den hadde falt 3-400 kroner over lengre tid... Kort tid etterpå kostet brikken ca 1250!! Surt såntno, men slik er dataverdenen.. Lenke til kommentar
alcap Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Har sett på pris på minne (512mb). Ser at f eks Crusial koster 1500 kr hos komplett, mens TwinMos koster 992. Hva burde jeg velge? Er de noe betydelig forskjell på kvalitet/ytelse? Lenke til kommentar
brajoh Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Ikke sikkert at TwinMos fungerer. De garanterer iverfall ikke det. Crucial og kingston garanterer at de fungerer. Sjekk opp www.itbutikken.no. De er billigst!!! Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Uansett hva slags minne du kjøper vil jeg seriøst anbefale deg og styre unna itbutikken. Har selv dårlige erfaringer med den butikken og dersom du leser litt på webshopguiden på hw.no ser du at jeg ikke er den eneste. Linken finner du her. Ellers får du ha lykke til som ny bruker på forumet da Erlend! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå