Gå til innhold

Win ME og all kritikk

Sephiroth

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-01-18 11:03, t-paul skrev:

Det her skulle vel si det meste..

jeg syntes ME var meget bra jeg (på min pc). jeg vil si at ME var ganske bra på "hjemmepcer" som dell , compaq og alle andre lager. Jeg tror at disse gigantene brukte en del tid på å teste ME på maskinene. tror erlig talt ikke de hadde solgt det visst det hadde vært så forferdelig. tror ikke de vil ha folk hegende på support telefonen og inboxen full av klage mail :smile:

[ Denne Melding var redigert av: Caveman på 2002-05-28 19:34 ]

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Har flere kamerater som har hatt ustabile systemer ved bruk av ME og disse maskinene er av merke Celeron og P4. Føler derfor inget stort suuuug for å bruke det selv... go win2k!

...og dukker det opp en kernel32 feil en gang sitter du i baret!

Nei til ME

Ja til Win2k!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-02 13:37, skrev al_kungen:

Har flere kamerater som har hatt ustabile systemer ved bruk av ME

Har de gått over til XP eller? Og nå har de ikke problemer? :grin::lol:

Jeg er fornøyd med ME, ville ikke hatt XP-dritten om man hadde kastet det etter meg! Har man hengt rundt på HW-forumet en liten stund, så ser man at XP gudhjælpe med har problem med skjermkort, harddisker, booting, og gud vet hva.. :lol:

Og hvorfor er XP billigere i butikken enn 98se & Me? :lol:

Lenke til kommentar

Min PC har aldri krasjet så mye som etter at jeg begynte med winMe. Sammenlignet med 98 er den bedre, men sammenlignet med 98SE er den verre. Kan godt være at det er noe i det dårlige vibber mellom AMD & Me, for jeg bruker begge deler. Er for lat til å skifte tilbake til Se, skal heller oppgradere til XP snart. Man skryter jo sånn av det.

Lenke til kommentar

Har så dårlige erfaringer med Win ME at jeg har lyst til å sette meg ned å begynne å gråte, men det er litt for pinglete.

Me har nesten bare betydd problemer for meg, og når det gjelder det med AMD og Intel, har ikke mærka at det var mere stabilt med intel enn AMD og omvendt.

Men for å ha det sagt... Win XP og Win2k er det beste som microsoft har å by på (etter min mening)

Lenke til kommentar

En ting som går igjen når det gjelder problemer med OS til meg er, at har jeg installert nyere os på maskiner som har eldre hardware, det være spesiellt harddisker,, har det blitt fockopp. Samme andre vei med ny Hw-eldre os.

Som nå når jeg skifter Hw ofte har jeg aldri problemer med xp ell 2000.

Ha alltid nytt utstyr= midre kødd.. :wink:

Lenke til kommentar

hei. jeg jobber med tech-support.. og for å si det sånn, når noen med ME ringer inn, da VET vi at det er trøbbel. er ingen os som er mer kranglete enn det.. eneste som er værre er mac, men det er fordi jeg ikke har PEIL på mac.. spilte et spill på en mac for 10 år siden men det er alt.. så ME.. da er det bedre å kjøre XP på en 8086.. mer stabilt det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...