Gå til innhold

Jeg veit hvem som svindlet meg, hva kan jeg gjøre mot han for å få tilbake kontoen?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde hans passord og da.. Saken hadde ikke hvert noe problem viss jeg hadde all info om kontoen. Jeg husker ikke svaret på secret question, andressa jeg brukte. Og CD key ligger 4timer unna.

Og ID på kontoen består av mitt fornamn og stebror min sitt etternamn, så det finnest ikke noe ID til kontoen

Husker ikke svar på secret question? Tip of the day : ha et spm. du vet svaret på. Ikke av typen "hva er 5*5", men heller ikke av typen "hva har jeg på meg nå". Da blir det meningsløst.

- Hva er din mors mellomnavn

- Hva het barneskolen din

- Hva het det første kjæledyret ditt...

Etc, etc. Ett eller annet du vet, og som ikke kommer til å forandre seg.

Har du en konto som ikke står på deg (les: i ditt fulle navn, ikke en blanding av deg og random familiemedlemmer), og du GIR BORT denne kontoen (les: gir noen user/pass), og du ikke klarer å skaffe kontoinformasjon.. tror du kan vinke adjø til den kontoen med mindre du tar en alvorsprat med vedkommende som har forandret login for deg.

Blizzard må nok ha noe litt mer håndfast for å skille deg fra en som prøver å lure til seg en konto.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde hans passord og da.. Saken hadde ikke hvert noe problem viss jeg hadde all info om kontoen. Jeg husker ikke svaret på secret question, andressa jeg brukte. Og CD key ligger 4timer unna.

Og ID på kontoen består av mitt fornamn og stebror min sitt etternamn, så det finnest ikke noe ID til kontoen

Husker ikke svar på secret question? Tip of the day : ha et spm. du vet svaret på. Ikke av typen "hva er 5*5", men heller ikke av typen "hva har jeg på meg nå". Da blir det meningsløst.

- Hva er din mors mellomnavn

- Hva het barneskolen din

- Hva het det første kjæledyret ditt...

Etc, etc. Ett eller annet du vet, og som ikke kommer til å forandre seg.

Har du en konto som ikke står på deg (les: i ditt fulle navn, ikke en blanding av deg og random familiemedlemmer), og du GIR BORT denne kontoen (les: gir noen user/pass), og du ikke klarer å skaffe kontoinformasjon.. tror du kan vinke adjø til den kontoen med mindre du tar en alvorsprat med vedkommende som har forandret login for deg.

Blizzard må nok ha noe litt mer håndfast for å skille deg fra en som prøver å lure til seg en konto.

Joda veit det.. Men jeg har flyttet så mye, gått mange forskjellige skoler osv, så det har gått litt i surr :p

For å få tilbake kontoen: Så trenger jeg secret question, namn på kontoen, adresse, 4 siste siffer på visakortet som var brukt sist

Endret av MrSmile
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...