audifreek Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Du kan jo ta deg en liten tur i banken og sperre kortet ditt for slike visa overføringer via nett. mulig det hjelper deg et stykke på vei Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Dette innlegget kommer vel ganske sent, men vil bare tipse om en mulighet. Klipp VISA kortet i masse biter og kast "Sjiten". Så drar du ned i banken din og skaffer deg et VISA ELEKTRON istede for. Da kan du ikke overføre penger via internett. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Dette innlegget kommer vel ganske sent, men vil bare tipse om en mulighet. Klipp VISA kortet i masse biter og kast "Sjiten". Så drar du ned i banken din og skaffer deg et VISA ELEKTRON istede for. Da kan du ikke overføre penger via internett. Takk for tipset.. Det skal jeg kansje gjøre men hvordan betaler man i butikker med et slikt kort? er det like praktisk som et vanlig visa kort? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ja det fungerer på lik linje som et visa med betaling i butikk. Jeg fikk meg et sånt i en periode når jeg led av det samme... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Ingen som lurer på om det går bra men jeg vil nevne at jeg har fortsatt klart å holde meg unna pengespill. Får tanken på å spille på poker av og til men jeg har klart å finne på noe annet å drive med eller tenke på. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ingen som lurer på om det går bra men jeg vil nevne at jeg har fortsatt klart å holde meg unna pengespill. Får tanken på å spille på poker av og til men jeg har klart å finne på noe annet å drive med eller tenke på. Bra! Husk at det er når du er svakest (dårlig humør, motgang el.) at du lettest kan få tilbakefall. Prøv å ha en backup-plan som du har bestemt deg for at du SKAL gjennomføre hvis du føler trangen. Gå en times tur f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå