endtrax Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Heisann, har et lite problem med min mors bærbare PC. På siden av PCen er det en bryter for å aktivere trådløs, men denne bryterer har falt av og den er på "off" så trådløs fungerer ikke. Dermed lurer jeg på om det er en annen metode til å aktivere trådløs uten brytern?? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Mulig du kan aktivere det i bios. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 fiks brytern? Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 finner ikke jeg bryteren... Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 skru opp laptopen og fiks det? kortslutte to punkter ellerno? bruk huet litt da mann, trenger ikke selve knappen Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvordan? Sorry, men ser ut til at jeg tok feil. Det går visst an å slå den av permanent i bios og det hjelper ikke deg. Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kan du se restene til bryter? Det pleier å våre noe små dip-bryter. Kanskje du ser en liten tapp. Da kan du sette den til ON (skyve den til høyre) om du pirker inn med en liten plast-piker. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå