Dtre Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Skal kjøpe iPod, men hvilken? Lurer på om jeg skal kjøpe denne: iPod nano eller denne:iPod nano. Endret 9. november 2008 av Finni94 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Kva behov har du? Eg vil anbefale deg å kjøpe noko heilt anna, men det spørs kva du er ute etter. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 ut ifra beskrivelsen virker det ikke som nummer to kan spille av video, podcastser og lignende så jeg ville valgt den andre. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Av de to er det den grå som gjelder. Det er en oppdatert modell, og har samme funksjoner som den grønne. At den i tillegg er billigere gjør saken enda lettere. Lenke til kommentar
Dtre Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Ok, tror jeg går for den grå. det er vel det samme med begge, det eneste er at viss du snur den grå på siden, får du widescreen når du ser film. Bare fortsett å svare, vil høre meninger og erfaringer Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 "Den grå" aka nyeste modell skal finnes i mange forskjellige farger btw. Har du vurdert alternativer til Apple? Lenke til kommentar
Dtre Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Har bestemt meg for apple, vet den er i flere farger, men lettere å skrive blå, eller grå Lenke til kommentar
Dtre Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 flere erfaringer? Gode, dårlige, bare skriv Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hvorfor ikke Sony eller Cowon? Deres spillere er mye bedre på alt! Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Har den her: http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...l1=5454&l2= 4 gb, er svært fornøyd med den, selger billig jeg xD Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Eg ville nok tatt den siste. Altså den nyeste. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg ville valgt en av disse: http://store.apple.com/no/browse/home/shop...ano?mco=MTE2NTY Da får du også gratis frakt, samt even t. gratis lasergravering hvis det skulle være ønskelig. Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg vet ikke HVILKEN iPod du bør kjøpe! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei no la eg merke til det. Hvem iPod? Håper det var ein spøk? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ja, dere får henge synderen ut på språk for fjols, eller hva det nå heter for noe.. Kan jeg få spørre trådstarter hvorfor han har bestemt seg for Apple? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Anbefaler egentlig ikke å gå for Ipod i det hele tatt siden det finnes en god del mp3 spillere som er bedre på lydkvalitet og som ikke har ekstremt med retristroksjoner (man må f eks bruke Itunes med Ipod). Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Til Apple-fiksert trådstarter: Det finnes MYE bedre alternativer til Apple, som koster mindre, har like pent (om ikke penere) design, har mange flere funksjoner og mye bedre lyd. Bare nevn din behov (skal du bare høre på musikk, eller trenger du video også? + hvor mye lagringsplass trenger du?). Det er ikke så vanskelig! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg er ekstremt fornøyd med min Sony NWZ-A829. NWZ-A820-serien fåes også i 4 GB og 8 GB-versjoner. Så om du kan leve med det kjipe navnet vil jeg anbefale den. 4 GB 8 GB 16 GB Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Det heiter ikkje: hvem iPod bør jeg kjøpe? Eg ville vurdert noe annet enn iPod Endret 2. november 2008 av Painapple Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg er enig med de fleste andre her, kjøp noe annent enn iPod. For eksempel en Sony spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå