daruu Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Heisann Har en gammel router jeg tenkte jeg skulle prøve igjen, men jeg finner desverre ikke igjen den riktige strømadapteren... Fant igjen en dog, men vet ikke om den passer På routern står det følgende: 12V(også ei hel strek, over 3 streker/prikker med mellomrom)1A På adapteren jeg fant står det (altså på output): 12V(også det samme merket som routern)1000mA Det egentlige spørsmålet er om denne adapteren funker på routeren? Mener at 1000mA er det samme som 1A, men har liksom ikke turt å prøve Takknemlig for alle svar Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 1000mA er lik 1A. Du må ha en strømadapter som gir 12V og minimum 1A. Sjekk også polariteten (+ og -). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Sjekk også at pluggen fysisk passer. Det er utrolig mange varianter av pluggene (i tillegg til at + og - av og til er byttet om). Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg tok sjangsen å plugga den i, å den funker enda så regner igrunnen med at det skal gå bra da Takk for svar ihvertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det gjorde jeg en gang også, det kostet meg en boom-blaster På den jeg koblet til var + og - byttet om i pluggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå