Sjokoladefisk Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Koblet skjermen min ut av min stasjonære og til min laptop, når jeg da skulle ta skjermen tilbake til min stasjonære data så får jeg bare at den ikke finner noe signal, så er skjermen svart. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Prøvd å starte maskinen på nytt? Endret 26. oktober 2008 av Erik B. Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Ja :o Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Alle bærbare jeg har vært borte i, har en egen tastekombinasjon for å bytte mellom intern, ekstern eller begge skjermene samtidig. Feks. Fn+F4 eller Fn+F8 er vanlig. Se på tastene etter symboler som kan bety bytte av skjerm (eller les manualen). Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Ser ingen grunn til at noe skal bli ødelagt fordi du har tatt inn og ut skjermkabelen. Kontroller at kablene sitter skikkelig i. covah: Skjermen fungerer ikke på den stasjonære pcen hans. Endret 26. oktober 2008 av Erik B. Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ok, var litt rask der. Du har ikke kommet bort i en knapp på skjermen som switcher mellom VGA og DVI inngangen? Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 det tror jeg ikke, isåfall, hvordan bytter jeg? Har 2 stasjonære, og dette har nå skjedd med begge... skjermen funker, dataen funker, men kan ikke koble til den stasjonære, men kan koble til den bærbare. Eneste jeg gjorde var og ta en tastekombinasjon for og gjøre slik at bildet kun vises på skjermen min uten at det vises på laptopen min, så tar jeg skjermen ut av laptopen og inn i den stasjonære, og da funket det ikke. Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har du en annen skjerm du kan bruke til å teste at det ikke er skjermutgangen på den stasjonære PC'en som er ødelagt? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvordan er skjermen koblet til maskinene (Kabeltype)? Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 hehe, prøv å bare skru av og på skjermen:) Jeg har noe bug med min 24" som gjør at den ikke finner signal noen ganger etter at jeg har byttet oppløsning. I verste tilfelle, om det ikke fungerer å skru av og på skjermen så prøv å kjør sikkerhetsmodus å se om det fungerer da. Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 mulig oppløsning er satt feil på stasjonære.. ville prøvd å starte i Safemode. om du har mulighet til det. få du aldri bilde på skjermen, eller er det etter load av windows det går dårlig? prøv også auto settings på skjermen : Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Har 2 stasjonære, og 2 skjermer, dette er nå skjedd med begge etter at skjermene var i min ene laptop. Når jeg skrur av og på skjermen så får jeg bare "ingen signal" eller noe lignende. Kabeltypen jeg bruker er vanlig kabel som fulgte med? en der du må skru fast i dataen på en måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå