radivx Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hadde tenkt å lage en N64+multimedia maskin, som er basert på PC og emulering (nok om dette). Poenget mitt er at jeg vil ha N64 Kontroller, GameCube kontroller, Xbox. PS2 og N64 med USB grensesnitt. Er det noen som vet om GC bruker modifisert USB slik som Xbox? Eller playstation/N64? Vet noen om guider der man modifiserer konsollkontroller til USB? Lenke til kommentar
ostmann_pat Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Tror det går an å få kjøpt PSX kontrollerer til Game/MidiPort. Husker ikke hvor jeg har sett det, lenge siden. Vet også om en side der de har gjort det du tenker på, men husker ikke hvor den er _heller_.... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 PSX til USB (Bruke PSX/PS2 kontroller/ratt/etc. på PC) finnes hos clas ohlson. Vet det finnes N64 til USB adapter også, men vet ikke hvor de selger de. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Mener å huske en link her på forumet om hvordan man modder en XBOX controller til USB.. XBOX er visstnok USB som de har endra formen på... Lenke til kommentar
Thorin Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 XBOX er visstnok USB som de har endra formen på... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 *dump* jeg fant, jeg fant! her er en side om hvordan man kan lage et slikt adapter, kun for psx og n64 da, men likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå