myrlas Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Når jeg skrur den på via en trådløs kontroller så vil den kontrollen bli satt som kontroller nr 2, i steden for 1 slik som det var før. Dette fører til at jeg hver gang før jeg skal spille noe f.eks må gå inn på instillingene og tildele kontrollen nytt nr. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Har du noen andre som står som nr1 kanskje? Lenke til kommentar
myrlas Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Har du noen andre som står som nr1 kanskje? JEg har to kontroller, samme hvilken jeg bruker til å skru på med så blir den ikke nr 1. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Skru på begge og tildel på nytt mens begge er på? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Skru på begge og tildel på nytt mens begge er på? Ikke dumt Lenke til kommentar
myrlas Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Skru på begge og tildel på nytt mens begge er på? Ikke dumt Da blir de henholdsvis 2 og 3 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det problemet hadde jeg før og. Hvis du har Guitar Hero tilkoblet, så er det sikkert problemet, så ta ut den. Da blir det fikset Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ja..det må være noe annet du har tilkoblet. Lenke til kommentar
myrlas Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Ja..det må være noe annet du har tilkoblet. Eureka. Det er Buzz. Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hadde samme problemet for en stund siden, skulle spille Uncharted eller noe, og jeg kunne ikke spille fordi kontrolleren var satt til nr2. Tok en stund før jeg fant ut at kjæresten min hadde spilt buzz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå