Mojo Pin Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hei! Går folkehøyskole, og har kjøpt en den fine filmplakater til å dekorerer rommet. Problemet er at jeg gjerne vil ha dem lenger enn bare i år, og tenker at jeg skal ramme dem inn etterhvert. Men å ramme inn alle plakatene nå koster mer enn jeg har. Spørsmålet er altså, hvordan henge opp plakatene uten å ødelegge dem? - Sånn skolekitt lager sygge fettmerker på framsiden av plakaten - Med teip risikerer jeg å ødelegge området jeg teiper - Med stifter får jeg hull i plakaten Noen som har forslag ? Takker for svar og tips Mojo Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 jeg vil anbefale heftemasse som du får kjøpt i bokandelen men hvis det er det du definerer som skolekitt har du allerede vurdert det. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 jeg vil anbefale heftemasse som du får kjøpt i bokandelen men hvis det er det du definerer som skolekitt har du allerede vurdert det. Blått/grønt tyggislignende? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Går ann å få kjøpt sånne tynne plast"rammer" som man stikker toppen og bunnen på plakaten inn i, så henger man den opp. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Henger meg på her, sliter med fornuftig oppheng av plakater selv Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Blått/grønt tyggislignende? jups. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Går ann å få kjøpt sånne tynne plast"rammer" som man stikker toppen og bunnen på plakaten inn i, så henger man den opp. Det hørtes ikke dumt (dyrt) ut Vet du hvor man får kjøpt noe sånt? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvis du henger plakatene opp med sånne tynne stifter i hvert hjørne kan det vel ikke gjøre store skaden? Såvidt jeg vet er vel plakater til å henges opp, både med og uten ramme. Og hvis du syntes det ødelegger plakaten, kan du like godt bare legge plakatene bort til du får råd til ramme! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvis du henger plakatene opp med sånne tynne stifter i hvert hjørne kan det vel ikke gjøre store skaden? Såvidt jeg vet er vel plakater til å henges opp, både med og uten ramme. Og hvis du syntes det ødelegger plakaten, kan du like godt bare legge plakatene bort til du får råd til ramme! Hehe, det kunne jeg selvsagt gjort. Jeg har jo råd til å kjøpe rammer, men vet ikke om jeg vil ta meg råd til det. Hadde vært greit med en billigere løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå