Gå til innhold

Billedkunst: Hvordan henge opp plakatene?

Anbefalte innlegg

Hei!

Går folkehøyskole, og har kjøpt en den fine filmplakater til å dekorerer rommet. Problemet er at jeg gjerne vil ha dem lenger enn bare i år, og tenker at jeg skal ramme dem inn etterhvert. Men å ramme inn alle plakatene nå koster mer enn jeg har. Spørsmålet er altså, hvordan henge opp plakatene uten å ødelegge dem?

- Sånn skolekitt lager sygge fettmerker på framsiden av plakaten

- Med teip risikerer jeg å ødelegge området jeg teiper

- Med stifter får jeg hull i plakaten

Noen som har forslag ?

Takker for svar og tips :)

Mojo ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du henger plakatene opp med sånne tynne stifter i hvert hjørne kan det vel ikke gjøre store skaden? Såvidt jeg vet er vel plakater til å henges opp, både med og uten ramme.

Og hvis du syntes det ødelegger plakaten, kan du like godt bare legge plakatene bort til du får råd til ramme! ;)

Lenke til kommentar
Hvis du henger plakatene opp med sånne tynne stifter i hvert hjørne kan det vel ikke gjøre store skaden? Såvidt jeg vet er vel plakater til å henges opp, både med og uten ramme.

Og hvis du syntes det ødelegger plakaten, kan du like godt bare legge plakatene bort til du får råd til ramme! ;)

Hehe, det kunne jeg selvsagt gjort. Jeg har jo råd til å kjøpe rammer, men vet ikke om jeg vil ta meg råd til det. Hadde vært greit med en billigere løsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...