Lionel_Luthor Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Både meg og min far skal gå i innkjøp av Bukse, Jakke, Jaktsekk og ull-undertøy til elgejakt.. Jeg har hørt litt rundt og fått anbefalt GoreTex og harkila.. Er det noen som har noen merker og anbefale, som holder varmen og er vannavstøtende? Gjerne en link til en nettbutikk ikke er helt overpriset og som er litt service innstilt? eller en butikkjede? I tilfelle det skulle være feil med klærene eller lignende, at man kan få kontaktet dem igjen? Takker for alle mulige svar=) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Har selv Härkila Hovden, og er veldig fornøyd med den. Men du må nok ut med 5 lapper for bukse og jakke. Et merke mange anbefaler, som båden min onkel og fetter har kjøpt akkurat er JahtiJakt. Dette er ikke Gore-tex, men Air-Tex2 membran, som skal være like gode. Disse dressene får bra omtale, denne Camo-dressen ble testet i bladet "Jakt" og fikk karakter 9,5 av 10. Eneste minus var at borrelåsen var litt høyt oppe. Dessuten følger det med både bukseseler, fleecejakke, undertøysett og caps. Alt dette for den nette sum av 2199 kr! Min onkel og jeg var ute i fælt plaskregn under elgjakta i år, og begge var like tørre. Han frøs også mindre enn meg Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Har selv Härkila Hovden, og er veldig fornøyd med den. Men du må nok ut med 5 lapper for bukse og jakke. Et merke mange anbefaler, som båden min onkel og fetter har kjøpt akkurat er JahtiJakt. Dette er ikke Gore-tex, men Air-Tex2 membran, som skal være like gode. Disse dressene får bra omtale, denne Camo-dressen ble testet i bladet "Jakt" og fikk karakter 9,5 av 10. Eneste minus var at borrelåsen var litt høyt oppe. Dessuten følger det med både bukseseler, fleecejakke, undertøysett og caps. Alt dette for den nette sum av 2199 kr! Min onkel og jeg var ute i fælt plaskregn under elgjakta i år, og begge var like tørre. Han frøs også mindre enn meg Tusen takk for svar =) alltid hyggelig og høre erfaringer.. Det så jo veldig bra ut det der, billig var det.. Men på den linken så står det hva som er inkl. i prisen.. Så er det jakke, undertøy, sele og caps.. Er det ikke en bukse med? eller det står lengre nede at det er det.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er bukse med også, sikkert bare trykkleif Lenke til kommentar
krf Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har selv Härkila Hovden, og er veldig fornøyd med den. Men du må nok ut med 5 lapper for bukse og jakke. Et merke mange anbefaler, som båden min onkel og fetter har kjøpt akkurat er JahtiJakt. Dette er ikke Gore-tex, men Air-Tex2 membran, som skal være like gode. Disse dressene får bra omtale, denne Camo-dressen ble testet i bladet "Jakt" og fikk karakter 9,5 av 10. Eneste minus var at borrelåsen var litt høyt oppe. Dessuten følger det med både bukseseler, fleecejakke, undertøysett og caps. Alt dette for den nette sum av 2199 kr! Min onkel og jeg var ute i fælt plaskregn under elgjakta i år, og begge var like tørre. Han frøs også mindre enn meg Tusen takk for svar =) alltid hyggelig og høre erfaringer.. Det så jo veldig bra ut det der, billig var det.. Men på den linken så står det hva som er inkl. i prisen.. Så er det jakke, undertøy, sele og caps.. Er det ikke en bukse med? eller det står lengre nede at det er det.. Det er det som er med i settet....i tillegg til selve dressen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå