Gå til innhold

Hva syntes du om Lg kc 910? Godt valg?


iSmile

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal kjøpe med ny mobil i løpet av kort tid. Har sett litt på Lg kc910, og syntes den ser fin ut. Noen som vet når denne vil komme ut i butikkene og hvilken pris den vil ha. Bare si hva du mener om den :thumbup:

Har tenkt mye på samme telefon og syns den virker veldig bra :)

 

Prisguide: https://prisguiden.no/product.php?product_id=100193 (Priser og Når den kommer i butikker)

 

Test: http://www.phonearena.com/htmls/LG-Renoir-...r_2045-p_6.html

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe meg ny mobil i løpet av kort tid. Har sett litt på Lg kc910, og syntes den ser fin ut. Noen som vet når denne vil komme ut i butikkene og hvilken pris den vil ha. Bare si hva du mener om den :thumbup:

 

Har bestilt samme telefon selv i dag. Håper på og få en telefon jeg blir fornøyd med. Funsjonene den har virker jo lovende da :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Bestilte den for noen uker siden fra mpx, synesden ser veldig bra ut men ser ikke ut som den vil komme før i midten av november :(

 

 

 

Hei! Jeg venter på samme telefon. Noen som vet om den er kommet ut nå eller? Virker ikke sånn. Er jo ingen som har den..!

Komplett sier at de har fått den inn.. men det har ikke mpx=(

Lenke til kommentar

fikk min i går og er veldig fornøyd. den er rask men ikke fullt så rask som iphone...men det er det vel ikke mye som er. veldig enkelt sms oppsett. qwerty tastaturet blir litt lite for min smak, men de "vanlige" tastene funker fin fint. samme med adresseboka. alt er lagt opp logisk og enkelt. A-gps......gps er noe jeg ikke vil betale for, men det virker det som jeg må her. skal grave litt å se om det er sånn det skal være. batteriet virker helt greit selv om jeg har lekt med den i et døgn :)

 

så, ja. jeg synes LG KC 910 er et godt valg.

Lenke til kommentar
fikk min i går og er veldig fornøyd. den er rask men ikke fullt så rask som iphone...men det er det vel ikke mye som er. veldig enkelt sms oppsett. qwerty tastaturet blir litt lite for min smak, men de "vanlige" tastene funker fin fint. samme med adresseboka. alt er lagt opp logisk og enkelt. A-gps......gps er noe jeg ikke vil betale for, men det virker det som jeg må her. skal grave litt å se om det er sånn det skal være. batteriet virker helt greit selv om jeg har lekt med den i et døgn :)

 

så, ja. jeg synes LG KC 910 er et godt valg.

Fett! :) Noen som vet når testen av kc910 vil komme på amobil (nøyaktgi dato), hvis det er satt noe da, eller no? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...