Eivind218 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hei... Spillte hockeykamp her om dagen.. jeg ble taklet, Knebeskytteren flyttet seg da, og jeg kjørte inn i vantet(Veggen ) med stor fart.. Jeg har begynt å gå på kneet idag, ca 30 timer senere. Har trening på tirsdag som jeg gjerne vil være med på.. er det noe håp for meg å være med på den? Kneet svikter av og til, og det gjør vondt uansett hvor jeg går.. Så jeg har ligget helt rolig idag... har også Overtrent/overbelastet begge knær , om det har noe å si? er 13 år nå.. Takk Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 spør foreldrene dine om de kan kjøre deg til doktoren. hadde vert mitt valg. Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Far spurte om vi skulle ta en tur etter kampen, men da var det så vondt at jeg ville bare hjem og dusje.. (bade, klarte jo ikke å stå -.- ).. Men drar da mest sansynelig i morgen.. men litt kjedelig å vente.. Men det jeg egentlig lurte på; Ingen som har erfaring med lignende, og tanker om hvor fort det kan bli bedre på? Endret 26. oktober 2008 av Eivind218 Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har du vondt, må du for all del ikke belaste det uten samråd med lege/fysioterapaut. Jeg trente knærne mine for hardt for over ett år siden, og tok ikke hensyn til smertene. Jeg sliter fortsatt med knærne mine når jeg belaster dem tungt, selv etter behandling hos fysioterapaut. Lykke til! Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå