babapiss Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) jeg skal kjøpe et videokamera, ikke noe profft eller noe sånt men jeg lurte på om noen av disse to kameraene duger på denne linken her er gode for meg eller noe sånt skal jo ikke bruke det til noe spesielt..? http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf..._4AAAEOTaE03xii - eller - http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf..._4AAAEOTaE03xii Endret 26. oktober 2008 av babapiss Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Linken fører bare til hovedsiden på Lefdal! Lenke til kommentar
babapiss Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Linken fører bare til hovedsiden på Lefdal! Linken er fikset nå Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg ville valgt Sonyen. Jvc i dette segmentet er kjent for å være svært dårlig i svak belysning. Hvis du søker opp noen generelle videokameratester, ser du fort at jvc ligger svært dårlig an sammen med Samsung. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Helt enig med 2Olav. Ville valgt Sony, eller enda bedre, lagt i noen få hundrelapper mer og gått for den rimeligste Panasonic'en. Det er mer for pengene mener nå jeg. Lenke til kommentar
Flex Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Da jeg skulle kjøpe et billig videokamera til samboeren for 1 1/2 år siden, sjekket jeg litt rundt, og forsto raskt at det kun var Panasonic som var noe særlig når det gjeldt billige kamera. Jeg endte opp med å kjøpe et Panasonic GS27 (sikkert ikke i salg lenger nå), og samboeren er såre fornøyd. Men om Panasonic frtsatt er kongen på haugen, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå