aspic Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hei! Rett etter sommarferien i år byrja eg på karate. Dette har vore den første organiserte treninga mi på mange år. Eg har allereie merka mange forandringar på kroppen i henhold til magemusklar og generell utholdenhet, men eg vil vidare Difor treng eg tips til kva eg skal trene i tillegg til karaten. Eg går på karate 2 gonger i veka, og veit ikkje om eg får tid til å trene noko anna meir enn ein dag i veka. Men i så fall, kva skulle dette vere? Eg vil berre forbetre den generelle forma mi, og er ikkje ute etter noko bodybuilding opplegg. Nokon som har forslag? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tren eksplosiv styrke. Høyere fokus på skuldre/triceps/rygg (slagmuskler), og bein (spark). og ikke glem tøying. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Kondisjon er også viktig. Man blir JÆVLIG sliten av å repetere spark i en time på trening. Bodybuilding er neppe noe smart move, siden du da får trege men eksplosive muskler. Se på Bruce Lee f.eks., kroppen hans var fullstendig "ripped" men han veide knappe 50 kg. Ikke et gram underhudsfett. Endret 26. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ja rippa når man er 50 kg? hva skulle du frem til, 50 kg er ikke mye til vekt, vet nå ikke hvor høy han var men rundt 160-170 ett sted vil jeg tippe, og fortsatt er ikke 50 kg my Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Tren eksplosiv styrke.Høyere fokus på skuldre/triceps/rygg (slagmuskler), og bein (spark). og ikke glem tøying. Hmhm, noko eg ikkje fekk klart fram i førstepost er at eg er ekstremt nybegynnar, så litt meir detaljert kva eg burde trene hadde ikkje vore å forakte. Kva meiner du eigentleg med eksplosiv styrke? Og kor ofte burde eg eigentleg trene for å få utbytte? Korleis bør eg trene kondisjon (med tanke på at eg ikkje akkurat elskar jogging..). Eg såg litt på dette: http://www.mil.no/multimedia/archive/00088...2MB__88875a.pdf Er det noko å satse på, eller blir det for generelt? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 trener eksplosivt med mange sett og få reps, sånn grovt sett Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Ah.. Skjønner. Har du forslag til spesifikke øvelsar? Evt. ein nettstad eller to som kan hjelpe meg på veg? Målet er å få satt opp eit skikkeleg treningsprogram slik at eg ikkje berre loker rundt eit par veker utan mål og meining til eg blir lei Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 baseøvelser: Benk, bøy, mark, roing/chins, militærepress, det er øvelser man man alltid burde inkludere, noen ganger slenge på noen isolasjonsøvelser... disse øvelsene trener så og si hele kroppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå