Jo Are Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hei Jeg har lagt ut en annonse på bruktmarked.no, men jeg vil ho at folk skal se denne annonsen. Så jeg lurer på om bruktmarked.no er et populært sted som folk ofte er innpå? Og en ting til: er det lov og reklamere for en annonse i signaturen? Takker for svar Lenke til kommentar
MrLian Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Aldrig hørt om bruktmarked.no. Hva med finn.no? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Og en ting til: er det lov og reklamere for en annonse i signaturen? Jeg siterer ifra Retningslinjene: #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Tror du heller burde satse på finn.no Fikk selv en hel del mail samme dag som jeg la ut DS'en min til salg! Lenke til kommentar
fb60 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Har både solgt og kjøpt på bruktmarked.no, men har generelt fått høyere pris på finn.no Edit: Men det er mye lettere å selge enkelt CPU'er f eks på bruktmarked enn på finn, hvor det jeg har solgt i hovedsak er hele PC'er Endret 14. november 2008 av fb60 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå