Gå til innhold

Bioshock henger seg opp

TWBug

Anbefalte innlegg

Okei, jeg fikk da Bioshock for en god stund siden til Xbox 360. Selv om spillet er skambra har jeg egentlig aldri helt satt meg inni det, og har aldri spilt gjennom det. Så her om dagen fant jeg ut at jeg skulle sette meg ned og få gjort alt ferdig.

Men så, når jeg skulle ta den "metro-tingen" til "Fort Frolic", henger alt seg opp. Dette skjer hver gang! Det er hovedsaklig loadingen som bare står på hele tiden, men en sjelden gang kommer også den berømte "the disc is unreadable". (dvs at de siste gangene jeg skulle sjekke, kom dette opp). Etter dette tenkte jeg at det sikkert bare er discen som er fucked, men så fikk jeg vite at to venner hadde det samme problemet. Så er det noen som vet om/evt hvordan, dette kan fikses? (Discen ser btw helt fin ut, uten riper eller noe.)

Blir utrolig sur når jeg for en gangs skyld virkelig vil spille et spill, men alt bare ødelegger seg. Skjer med alt for mange av spillene mine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dersom det skjer med mange av spillene dine vil jeg tro at det er DVD-drevet som er problemet, at platene ikke blir spillt av skikkelig..?

Det er egentlig bare Bioshock jeg har problemer med på Xbox. Når jeg skrev at jeg har problemer med spill mente jeg de spillene jeg kjøper generelt ofte blir ødelaget, eller bugger seg opp.

Når det gjelder spill til Xbox er det egentlig bare Bioshock jeg har problemer med. Men jeg får vel neppe noe skikkelig svar her, så får vel bare lete etter kviteringen!

Lenke til kommentar

Har hatt litt problemer med at Bioshock henger seg opp jeg å. Men sikker på at det ikke er noen riper? Men du kan uansett prøve å vaske platen med vann, evt med såpe også. Men ikke bruk noe som kan lage riper! Hvis det er riper der fra før av, kan du prøve med tannkrem. Det virker faktisk. Bare pass på at du får vasket av all tannkremen så du ikke setter den inn i xboxen med tannkrem på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...