Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bærbar PC problemer - Stopper uten videre!

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte en bærbar PC for ca 3 mnd siden, og den begynte tidlig på mystisk vis å bare stoppe... Helt uten videre.

Kan ikke si prosessoren er spesielt varm, er en Mobile AMD Sempron 3600+ 2,0ghz.

Den ligger på 55 grader under litt load, og multiply varierer utrolig mye. (Ja, jeg vet.. Speedstep)

Har prøvd systemgjennopretting, noe jeg fikk beskjed om å gjøre pg.a en system feil eller noe.

Fikk bl.a BSOD i dag, så ikke ut som noe kritisk da jeg bare restartet PC`en.

Noen som har peil på hva det kan være? :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem7055
Hei!

Kjøpte en bærbar PC for ca 3 mnd siden, og den begynte tidlig på mystisk vis å bare stoppe... Helt uten videre.

Kan ikke si prosessoren er spesielt varm, er en Mobile AMD Sempron 3600+ 2,0ghz.

Den ligger på 55 grader under litt load, og multiply varierer utrolig mye. (Ja, jeg vet.. Speedstep)

Har prøvd systemgjennopretting, noe jeg fikk beskjed om å gjøre pg.a en system feil eller noe.

Fikk bl.a BSOD i dag, så ikke ut som noe kritisk da jeg bare restartet PC`en.

Noen som har peil på hva det kan være? :ph34r:

Hvis den er under 4 mnd. gammel, og systemgjennoppretning ikke fungerer, så ville jeg sendt den tilbake på reklamasjon.

Lenke til kommentar
Gjest medlem7055
Tror du det er mulig å få pengene tilbake?

Etter 4 mnd. tror jeg det er opp til leverandøren, uten å si det for sikkert. Men mulig er det nok uansett, hvis du er hyggelig nok ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...