Applebee Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hei! Kjøpte en bærbar PC for ca 3 mnd siden, og den begynte tidlig på mystisk vis å bare stoppe... Helt uten videre. Kan ikke si prosessoren er spesielt varm, er en Mobile AMD Sempron 3600+ 2,0ghz. Den ligger på 55 grader under litt load, og multiply varierer utrolig mye. (Ja, jeg vet.. Speedstep) Har prøvd systemgjennopretting, noe jeg fikk beskjed om å gjøre pg.a en system feil eller noe. Fikk bl.a BSOD i dag, så ikke ut som noe kritisk da jeg bare restartet PC`en. Noen som har peil på hva det kan være? Lenke til kommentar
Gjest medlem7055 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hei! Kjøpte en bærbar PC for ca 3 mnd siden, og den begynte tidlig på mystisk vis å bare stoppe... Helt uten videre. Kan ikke si prosessoren er spesielt varm, er en Mobile AMD Sempron 3600+ 2,0ghz. Den ligger på 55 grader under litt load, og multiply varierer utrolig mye. (Ja, jeg vet.. Speedstep) Har prøvd systemgjennopretting, noe jeg fikk beskjed om å gjøre pg.a en system feil eller noe. Fikk bl.a BSOD i dag, så ikke ut som noe kritisk da jeg bare restartet PC`en. Noen som har peil på hva det kan være? Hvis den er under 4 mnd. gammel, og systemgjennoppretning ikke fungerer, så ville jeg sendt den tilbake på reklamasjon. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Tror du det er mulig å få pengene tilbake? Lenke til kommentar
Gjest medlem7055 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tror du det er mulig å få pengene tilbake? Etter 4 mnd. tror jeg det er opp til leverandøren, uten å si det for sikkert. Men mulig er det nok uansett, hvis du er hyggelig nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå