ola-dunk Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 hei. har en eldre fiskestang som jeg gjerne skulle hatt hjelp til å finne litt mer ut om. prøver å legge til bilde her men den deler svikter jeg. så få gjerne tips om hvordan det gjøres også. Takker for svar Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 hei.har en eldre fiskestang som jeg gjerne skulle hatt hjelp til å finne litt mer ut om. prøver å legge til bilde her men den deler svikter jeg. så få gjerne tips om hvordan det gjøres også. Takker for svar Har du komprimert bildene? Det er godt mulig at bildene dine er for store (maks 2MB). Bruk dette programmet. Hvilken stang er det? Bambus? Flue/sluk? Lenke til kommentar
ola-dunk Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 hei.har en eldre fiskestang som jeg gjerne skulle hatt hjelp til å finne litt mer ut om. prøver å legge til bilde her men den deler svikter jeg. så få gjerne tips om hvordan det gjøres også. Takker for svar Har du komprimert bildene? Det er godt mulig at bildene dine er for store (maks 2MB). Bruk dette programmet. Hvilken stang er det? Bambus? Flue/sluk? vet ikke så mye. ligner da en fluestang. skal jobbe litt med å legge inn bilde nå. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Du kan vel se om det er karbon, glassfiber eller bambus? Lenke til kommentar
ola-dunk Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 det er nok bambus ja. ikke rund. sekskantet. ikke målt den men tipper 9 fot. 3 delt. må jo vøre fluestang siden det er samme feste til snellene på fluestang. bortsett fra at du skrur ikke når den festes. trykkes på plass. men det som er rart er at det finnes ikke noe som helst merking på den. prøver å få inn bildene da. fått det til før men husker ikke hvordan. Lenke til kommentar
ola-dunk Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 har nå fått komprimert må bare finne ut hva jeg gjør nå. syns det ble bra jeg. håper noen kan ha litt kjennskap til denne stangtypen nå. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ser ut som en splitcane det der! Hvis du spør på fluefiskesiden.no er det mer kompetente personer der For alt av vi vet kan det der være et smykke av en stang. Spennende! Forresten: Står det ingen skrift på stangen? Lenke til kommentar
ola-dunk Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 står ingenting på den. var en jeg pratet med og han trodde den var håndlaget av en dyktig "kar". ja ja. bildene er her så får jeg se hva som kommer av svar, Takk for hjelpen så langt. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Slike stenger er som regel håndlagde. Slik er det oppbygd: Lenke til kommentar
ola-dunk Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 verdien på slikt er vel bare å regne i affeksjonsverdi da vel??? Lenke til kommentar
ola-dunk Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 splitcane er det nok. men er det noen som har noe mer de kan fortelle om denne stanga da. ca alder opphav er kanskje vanskelig siden det ikke er noe signatur på den? Takker igjen for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå