BIG1 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Heisann, jeg hjelper en kompis med å nullstille en SpeedTouch Thomson ST780i WL. Jeg har prøvd reset knappen uten hell, holdt den inn i ca. 30 sekunder på det meste.r prø Hva kan jeg gjøre? Jeg må logge meg inn på den for å få fikset det trådløse nettverket ! Har prøvd med admin/admin etc uten hell Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Bare så det er helt sikkert at du har prøvd dette: Reset to default configuration Proceed as follows: 1 Make sure the Thomson Gateway is turned on. 2 Use a pen or an unfolded paperclip to push the recessed reset button on the back panel. The reset button is marked with a red circle. Push it until the power LED lights red - this will take about 7 seconds. 3 Release the reset button. 4 The Thomson Gateway restarts. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Regner med at Thompson fortsatt har muligheten til og legge passord i templates, da får du ikke slettet det. Hvilken ISP er dette? Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Regner med at Thompson fortsatt har muligheten til og legge passord i templates, da får du ikke slettet det. Hvilken ISP er dette? Kk Sjekket det på ipadresse.no, fikk opp at det var Start som er isp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå