stefanf Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg jobber med hovedprosjekt og skal ha et foredrag i neste uke. Det rommet vi skal ha foredrag på har ikke datamaskiner med tilgang på det simuleringsprogrammet vi bruker, og derfor trenger jeg et program der jeg kan "filme" hva jeg gjør på skjermen for så å lage en 2 minutters film der som jeg kan vise på dn bærbare. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
^Chap^ Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hypercam er et program du kan bruke.. har ikke url for det, men sjekk google eller download.com så finner du sikkert det og mange andre slike programmer :] Lenke til kommentar
stefanf Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Testa hypercam. Det funka greit, men tok litt mye ressurser. Tok litt lang tid å gjøre de tinga jeg skulle gjøre med programmet aktivert, men men... Er det noen som vet noen andre prog? Takker chap Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Fulgte med noe Lotus-program som gjorde det med maskina til faren min, husker jeg... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Lotus screencam heter det. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Gå inn på www.doom9.org for å se om du finner noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå