TheNarsissist Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hallo! Har et lit problem når jeg spiller Bf. Mitt favoritt map er End Of the line på Conquest. Når jeg velger det i custom så kommer jeg alltid på et annet map. Hva kan være problemtet? Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er det PC eller XBOX 360? Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er det PC eller XBOX 360? Er ikke bad company kun på konsoll? Vet ikke hva som forårsaker problemet ditt, dessverre. Lenke til kommentar
celidog Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) hehe :!: det samme problemet lurte jeg på lenge! Du skjønner, visste du setter den på End of the line, så kommer du på banen " FØR " end of the line, så når den banen er ferdig, så kommer end of the line ( 2 runder. ) Dette er et godt system egentlig, men plagsomt. Here it goes: De har dette systemet fordi visste du vil ha end of the line, og joiner, så vil du ikke komme MIDT i en game der de bare har 2 minutes remaining og du får bare spilt 2 minutter. Bedre at du får spilt 2 runder og mye lengre Håper dette hjalp! Endret 28. oktober 2008 av celidog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå