veggiss Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 vil du har større armer så tren triceps, ikke biceps. Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Trener du triceps med armhevinger da? eller bare brystet. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 kommer an på hvor bredt du tar dem. skal du trene triceps så bør du ta så smale armhevinger som mulig. Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Ok, satser på det jeg da Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Hei, jeg vet at det er meningen at jeg skal spise sunt for å gå opp i vekt sunnt og slikt, men det gjør vel ikke så stort at jeg tar et par dager da jeg bare driter i om jeg spiser sunt eller usunt? sånn som fredag og lørdag? Andre dager er det skjerpings, men jeg kan ikke love noe Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Om du vil gå opp i vekt er det bare å hive innpå allt mulig. Burger, pomes frites, pizza, kebab osv! går ikke opp i vekt av grønnsaker! Prøv å spis mye egg, havregryng, og drikk mye helmelk så skal du se du får pakket på deg litt1 Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 for å få ekstra pump i musklene kan det også hives innpå en stor milkshake! He-He! Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Dette begynner å erge meg litt.. noen på dette forumet sier at jeg skal spise all slags mat... burgere pommesfrites osv. mens noen sier at jeg skal spise bare sunt, men næringsrikt! Ta for eksempel h-melk. 2 personer har sagt at jeg ikke skal drikke det fordi det er bare mettet fett der, 3 personer har sagt at jeg skal bare drikke det fordi det er en del kcal i det... Jeg er forvirret... skal jeg spise meg opp i vekt på junkfood eller på sunn mat? Lenke til kommentar
different Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Dette begynner å erge meg litt.. noen på dette forumet sier at jeg skal spise all slags mat... burgere pommesfrites osv. mens noen sier at jeg skal spise bare sunt, men næringsrikt! Ta for eksempel h-melk. 2 personer har sagt at jeg ikke skal drikke det fordi det er bare mettet fett der, 3 personer har sagt at jeg skal bare drikke det fordi det er en del kcal i det... Jeg er forvirret... skal jeg spise meg opp i vekt på junkfood eller på sunn mat? Hvis du vil legge på deg like mye fett som muskler, spis usunt. Hvis du vil legge på deg muskler, men samtiding prøve å hold fettprosenten nede, spis sunt. Folk sier at du ikke skal drikke h-melk fordi det inneholder mer fett enn lettmelk. Det et et par ekstra kalorier i h-melk pga mer fett, og det er nok derfor du blir frarådet å drikke det. Når du skal pakke på deg muskler må du spise mye, og noe av dette vil alltid være fett. Du vil ha muskler, ikke fett, og det er poenget med å spise reint. Men for all del, bruk sunn fornuft og spis hamburgere, pommes frites, kebab og hva det måtte være. Om du vil gå opp i vekt er det bare å hive innpå allt mulig. Burger, pomes frites, pizza, kebab osv! går ikke opp i vekt av grønnsaker! Prøv å spis mye egg, havregryng, og drikk mye helmelk så skal du se du får pakket på deg litt Jepp. Det er jo stjerneeksempel på hvordan folk går opp i vekt, for så å prøve alle verdens slankekurer når de ser seg selv i speilet og ett stykk overvektig menneske reflekterer tilbake. Og til informasjon, grønnsaker spiser du fordi det inneholder mye næring du ikke får i deg fra kjøtt. Endret 28. mars 2009 av different Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Det er jo ikke slik at jeg ikke vil ha fett i det hele tatt, men det virker bare en smule mer fornuftig å spise sunnt samme om du skal opp eller ned i vekt... Different, du ser ut som å ha peiling på dette, hva foreslår du? det er jo noe som heter sunt og usunt fett vet du PS: Jeg er ikke redd for å legge på meg litt fett nei.. Endret 28. mars 2009 av NeW_PrO Lenke til kommentar
different Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) -.-' Endret 4. april 2009 av different Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 spør du meg syns jeg at jeg spiser en del kvalitetsmat, hvis da kvalitetsmat er kyllingpostei, vita smør, agurk, rent kjøtt (storfe, vilt, svin osv.), pannekaker, skinke, bacon, karbonader, kjøttkaker, majones og egg. Dette er faktisk for det meste hva jeg spiser, jeg velger ikke nøtter fordi jeg har fått intoleranse for det noe jeg syns er veldig dumt i og med at jeg skal oppi vekt (og at det er så godt ) Jeg har fått meg et treningsprogram der jeg trener hele kroppen og er fornøyd med det jeg både føler og ser at det har hjulpet og det er ikke noe spesielt vanskelige øvelser. (Jeg bruker manualer) Jeg spiser faktisk aldri junkfood. Ikke at jeg er så gal på dette området at jeg aldri unner meg det, men jeg drar så veldig sjeldent til byen da jeg er sulten og hvis jeg er det, kjøper jeg noe kjøtt/karbonadedeig og lager meg noe godt da jeg kommer hjem. skal jeg være helt ærlig spiser jeg egentlig for mye sjokolade. Skal jeg tippe er det vel rundt en 4 ganger i uken jeg spiser det men jeg føler ikke at det er til å drepe for Velger sukkerfri brus fordi jeg har problem med tennene for tiden. (Vet at søtningsstoffene visstnok skal være dødsfarlige men det får nå være så..) Jeg har faktisk nådd et mål nå. 50 Kg før konfirmasjonen, men det betyr ikke at jeg skal stoppe å legge på meg Tilskudd: Tran og sana-sol. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Har nettopp drukket godt over en liter med first price brus med fruktsmak (a lá mozell) noe som smakte himmelsk. Har også spist litt snop, noe som også var godt. Påskeeggene ga en orgasme i munnen, til tross for at reguleringen jeg fikk tvunget inn i kjeften for to dager siden tok vekk mye av gleden. Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Og hvordan var dette relevant, NwLife2? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Sunnere alternativ til H-melk vettu Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det var relevant pga det i én flaske first price brus med fruktsmak er 600kcal Ellers var det bare OT fra min side i en travel hverdag hvor jeg ville få ut noen tanker. Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 hva er et sunnere alternativ til h-melk egentlig? Jeg vet lett melk osv. men noe som har ca. like mye kcal. PS: Jeg teller kalorier p.g.a det er den eneste måten jeg vet at jeg har fått i meg nok på +++ at det er noenlunde oversiktelig (Jeg er ikke helt paranoid på dette, bare noe jeg har i bakhodet Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg blir helt syk av å telle kalorier... Greier det bare ikke. Er litt synd, men men. Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Hehe, det er mange dager (og uker) jeg bare driter i det og gidder ikke å stresse så mye med det ^^ Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Du skal lete lenge etter noe som er like sunt som H melk og like my kcal i det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå