NeW_PrO Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 :O har det noe med magen og gjøre? :O PS: Thank god you watched my topic Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 et lite innlegg mellom samtalen vår nå... Er dette sant? http://www.kidsnutrition.org/bodycomp/bmiz2.html isåfall stemmer det ikke iforhold til iforms kalkulator Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Sitter her og googler nå og lurer på om dette kan være noe? http://stronglifts.com/stronglifts-5x5-beg...aining-program/ Endret 14. februar 2009 av NeW_PrO Lenke til kommentar
Matias Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) ... Er jeg latterlig? på hvilken måte? Endret 14. februar 2009 av NeW_PrO Lenke til kommentar
Matias Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) asdf Endret 9. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 hm... d er greit Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Den der BMI kalkulatoren skal du drite, berre tull. Og ja 5x5 Stronglifts er et kjempe bra program. Men det krever at du bruker mye vekt på øvelsene, så det er ikkje anbefalt i den alderen du er i. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 43kg når man er 14 er da ikke så ille - jeg veide vel rundt 40 som fjortenåring ^^) Er 16 nå og veier litt over 50. En kompis av meg på min alder veier fremdeles 40. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Både du og din kompis veier ganske lite vil jeg påstå Kurt Grusom. Jeg er 16 og veier 65, og jeg er egentlig nokså slank, uten noen store muskler. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvorfor skriver folk aldri høyde når de skal beskrive sånt? Er umulig å vite om det er normalt eller ikke uten høyden. Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Sorry, har glemt å oppdatert dere: Høyde: 168 Cm - ( Har vokst usle 1 Cm ) Vekt: 49 Kg - (har gått opp 6 kg siden jeg starta innlegget ) Alder: 14 Nå blir det sikkert litt enklere Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Den der BMI kalkulatoren skal du drite, berre tull. Og ja 5x5 Stronglifts er et kjempe bra program. Men det krever at du bruker mye vekt på øvelsene, så det er ikkje anbefalt i den alderen du er i. Ok, jeg føler at det programmet jeg bruker nå er ganske greit uansett 1. 3 x 4 pullups 2. 20 pushups 3. det der med sengekanten 2 x 15 sekund 4. 10 knebøy med hver fot x 2 5. pushup stillinga, 3 x 10 6. 3 x 10 bicep curl med 5 kg i hver arm + normal aktivitet. Det vil si at jeg sitter ikke bare på ræva når jeg ikke trener. Jeg gjør all slags husarbeid, finner på ting ute med kamerater o.l Dette føler jeg er bra nok. Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er vell snart på tide at du begynner med 3x5 pullups nå snart? Er 3x4 maksen din? Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg vil si at maksen min er 3 x 4 ja Et lite spm. : Er havregryn, melk, rosiner og banan noe av det sunneste du kan få i deg? Jeg mener alt blandet som en frokostblanding nå, Helsesøsteren annbefalte det ( Hun påpekte ikke akkurat rosiner og banan men noe slags søt frukt sa hun ) og det virker litt fristende Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Havregryn er veldi sunt, masse bra karbs i det. Rosiner kan du ha i tilleg viss du vil. Banan er veldi sunt det og. Banan før og etter trening er standard her:P Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Hehe så viss jeg spiser denne "frokostblandingen" til frokost så får jeg masse "sunn energi" på skolen? PS: kunne noen sett litt på denne : http://www.kidsnutrition.org/bodycomp/bmiz2.html Dere syns vel jeg maser litt vel om akkurat denne, men jeg trenger å vite om jeg må spise mer, eller omdet som står der er bare tull. Ifølge Iforms kalkulator brente jeg ca. 2200 kalorier per dag. Dette sa jeg til ernæringseksperten min og hun var noenlunde enig. (Den egentlige ernæringseksperten er på ferie og hun som er der np er student.) Så jeg lurer bare på hva dere tror nå Dere vet vekta, høyden og alderen nå: 168 cm 49 kg 14 år Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Yes nå greier jeg 3 x 5 pullups!! *Horray!* Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 ÅH!! Jeg blir så dritt lei av den såkalte ernærings "eksperten" hun ombestemmer seg hele tiden! Noen ganger sier hun at jeg skal ha 2900 kcal bare for å opprettholde vekten, andre ganger sier hun 2200 eller 2500, noen ganger sier hun fiber er bra for magen og andre ganger ikke! Er det noen som vet noe om dette??? Hvor mye skal jeg ha og er fiber bra for magen??? *sorry im desperat* Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Høres ikkje ut som om denne eksperten er noe særlig flink... Et ett par skiver til dagen så får du i deg nokk fiber, ikkje tenk på da.. Har du funnet ut hvor masse du forbruker hver dag i kcal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå